Gezien de leeftijd en de branduren is hij waarschijnlijk aan nieuwe voedingscondensatoren toe.
Hij heeft even de kap eraf geschroefd, en ze lijken ook wel wat bol te staan.
Maar, er zitten Samwha condensatoren in van 10000 microfahrad/63 Volt. 40 x 60 mm.
De draadafstand weet ik helaas niet. Maar, deze caps hebben 4 draadjes. En die kan ik helaas nergens vinden.
2 draadjes lijken niet mee te doen, zijn die dan alleen voor de stabiliteit van de cap op de print?
Kan iemand ons op weg helpen?
In het uiterste geval, zat ik te denken om dan misschien een " gewone" condensator te pakken, en nieuwe gaatjes in de print te boren.
En dan de pootjes verlengen naar de printbanen. Of is dat vloeken in de kerk?
