Dit zijn de woofer, poort en terminal van een Sony SS-WS71 subwoofer. De 6 cm poort heeft een mooie flare aan beide zijden. Wie weet kan iemand ze gebruiken voor een boombox. De impedantie is met 3 ohm laag en zo haal je extra vermogen uit een 12 of 18 V accu. Er zijn allerlei 2.1-versterkers te vinden op basis van een TPA3116 die tot 2 ohm kunnen aansturen.
Oorspronkelijk zat hij in een basreflexkast van 13 L, afgestemd op 50 Hz.
Gratis af te halen in Almelo / omgeving Groningen.
6,5" cheapo subwoofer voor boombox
Forumregels
- Lees de gebruiksvoorwaarden om iets aan te bieden én om te reageren.
- Registreren om een verkoopadvertentie te plaatsen? Lees dan eerst dit.
- Lees de gebruiksvoorwaarden om iets aan te bieden én om te reageren.
- Registreren om een verkoopadvertentie te plaatsen? Lees dan eerst dit.
6,5" cheapo subwoofer voor boombox
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
- pappaleo
- Berichten: 12406
- Lid geworden op: wo 25 sep 2013, 14:30
- Locatie: verder dan Delft of Drievliet
- Contacteer:
Re: 6,5" cheapo subwoofer voor boombox
Basondersteuning voor de Minimum-Maximum?
Re: 6,5" cheapo subwoofer voor boombox
Dat zal niet nodig zijn als ik mijn werk goed doe. 
Toch zit je in de buurt, de subwooferkast gaat in tweeën om de kastjes van Minimum-Maximum van te maken.
Toch zit je in de buurt, de subwooferkast gaat in tweeën om de kastjes van Minimum-Maximum van te maken.
- pappaleo
- Berichten: 12406
- Lid geworden op: wo 25 sep 2013, 14:30
- Locatie: verder dan Delft of Drievliet
- Contacteer:
Re: 6,5" cheapo subwoofer voor boombox
Hoe je het ook wendt of keert, met 2mm Xmax zal het geen basmonster worden.
Er is ook nergens een voorwaarde te vinden dat het de onderste driver in de frequentie range moet zijn.
Er is ook nergens een voorwaarde te vinden dat het de onderste driver in de frequentie range moet zijn.
Re: 6,5" cheapo subwoofer voor boombox
Zijn überhaupt geen voorwaardes, behalve het gebruik van 
Re: 6,5" cheapo subwoofer voor boombox
Niemand? Dan gaat hij naar het oud ijzer / elektronica-afval.
