mijn Squeezebox is dood, lang leve, ja wat eigelijk?
Moderator: Beheerdersteam
Re: mijn Squeezebox is dood, lang leve, ja wat eigelijk?
Ik heb hem ook net binnen, moet hem nog aansluiten enzo.
Re: mijn Squeezebox is dood, lang leve, ja wat eigelijk?
ik ben benieuwd, die staat hier ook nog op de verlanglijst....
Re: mijn Squeezebox is dood, lang leve, ja wat eigelijk?
Aanzienlijk beter geluid dan raspberry pi met een hat. Helaas herkent hij de nieuwe nvme geheugenkaart niet. Dat is iets voor morgen in het daglicht.
Re: mijn Squeezebox is dood, lang leve, ja wat eigelijk?
Ja wat wil je ook met een HAT
Met een ordentelijke USB DAC klinkt een Raspietje gewoon goed. Een Eversolo is uiteraard wel heel wat anders
Felie!
- Olaf Analogue
- ZBA-megadonateur
- Berichten: 4778
- Lid geworden op: za 12 feb 2005, 18:41
Re: mijn Squeezebox is dood, lang leve, ja wat eigelijk?
De EverSolo-T8 is ook interessant, deze gaan we deze week vergelijken met een Daphile pc, ik ben wel benieuwd wat dat op gaat leveren, ik heb nog geen idee wat te verwachten.
https://www.magnahifi.com/nl/shop/es-t8 ... sport-4885
https://www.magnahifi.com/nl/shop/es-t8 ... sport-4885
