Scan-Speak Reference Monitor opknappen
Moderator: Beheerdersteam
Re: Scan-Speak Reference Monitor opknappen
Ze zijn weer klaar en ben blij met het resultaat. Een enorm verschil met het vorige fineer wat eigenlijk niet geschikt was door de ronde hoeken en het erg verkleuren door zonlicht. De filters zijn weer ingebouwd wat weer ruimte op het bureau bespaart. Een paar foto's:
Ziet er goed uit. Het is wel een beetje overkill voor een spelletje pong.
Keurige kastjes zo, misschien nog een voetje er onder om de tweeter op oor hoogte te krijgen.
Vond ik zelf op het bureau wel een behoorlijk verschil maken in de afbeelding.
Vond ik zelf op het bureau wel een behoorlijk verschil maken in de afbeelding.
Dat maakt toch niet uit? Kunnen ze best. Al denk ik dat een parametrische equalizer hier wel nuttig kan zijn.
De plaatsing is niet zo belangrijk aangezien het in mijn hobby kamer is. Ik heb daar 3 plekken waar ik regelmatig zit. Het is vooral een lekker/ mooi geluid. De indeling van de zitplaatsen: Computer - Modelbouw - Elektronica:
- Barry2001
- Algemene moderator
- Contacteer:
Mooie ruimte hoor, lijkt veel op de werk/hobby kamer hier. Toevallig ook met Refmons. Heb ze hier op stands staan, en dan gericht op het ‘werk’ gedeelte. Echt fijne speakers, alleseters.
Bij de ‘soldeer’ kant zit ik er haaks op, niet echt ideaal. Plus dat bij solderen hier afzuiging aanstaat, maakt het er ook niet beter op. Misschien eens mini monitors maken ofzo gericht op de soldeerkant voor als ik daar zit. Ga ik eens over nadenken.
Maar mooi project geworden zo
Bij de ‘soldeer’ kant zit ik er haaks op, niet echt ideaal. Plus dat bij solderen hier afzuiging aanstaat, maakt het er ook niet beter op. Misschien eens mini monitors maken ofzo gericht op de soldeerkant voor als ik daar zit. Ga ik eens over nadenken.
Maar mooi project geworden zo