het "te koop gezien" topic.... (kooptips)
Forumregels
- Lees de gebruiksvoorwaarden om iets aan te bieden én om te reageren.
- Registreren om een verkoopadvertentie te plaatsen? Lees dan eerst dit.
- Lees de gebruiksvoorwaarden om iets aan te bieden én om te reageren.
- Registreren om een verkoopadvertentie te plaatsen? Lees dan eerst dit.
- Henkjan
- Beheerder / Site Admin
- Berichten: 33821
- Lid geworden op: do 01 jan 1970, 1:00
- Locatie: Berkel en Rodenrijs
- Contacteer:
Re: het "te koop gezien" topic.... (kooptips)
beetje ver weg helaas, wel gaaf om wat mee te doen dat marmer
- VintageHarry
- Berichten: 2410
- Lid geworden op: ma 27 okt 2014, 11:41
- Locatie: Bij Arnhem
Re: het "te koop gezien" topic.... (kooptips)
https://link.marktplaats.nl/m2315935169
De vraagprijs lijkt me best interessant voor de aangeboden set 8” Expolinear plus de BG Neo3
De vraagprijs lijkt me best interessant voor de aangeboden set 8” Expolinear plus de BG Neo3
Re: het "te koop gezien" topic.... (kooptips)
Lijkt mij ook. Al zal dat eerder een driver zijn van ATD. In plaats van gorlich. En zeker geen 8".
(Edit) Gevonden
https://www.expolinear.de/images/storie ... -130-k.pdf
(Edit) Gevonden
https://www.expolinear.de/images/storie ... -130-k.pdf
Re: het "te koop gezien" topic.... (kooptips)
Dat kan meevallen, maar ook heel erg tegenvallen als ik de verhalen zo een beetje lees. Als je het goed wil aanpakken en de versterker week betrouwbaar wil krijgen, dan ben je wel even zoet
Re: het "te koop gezien" topic.... (kooptips)
Maar als ergens iemand zit die dat kan is het hier wel, willen is een tweede haha
Re: het "te koop gezien" topic.... (kooptips)
Het is een mooi ding.
En een hondertje of vijf krijg je minimaal wanneer die in orde is. Mocht het je smaak niet blijken dan krijg je in ieder geval je geld weer terug.
En een hondertje of vijf krijg je minimaal wanneer die in orde is. Mocht het je smaak niet blijken dan krijg je in ieder geval je geld weer terug.
- Olaf Analogue
- ZBA-megadonateur
- Berichten: 4779
- Lid geworden op: za 12 feb 2005, 18:41
Re: het "te koop gezien" topic.... (kooptips)
Hij is inmiddels weg, maar op zich is het een toestel welke prima te herstellen is.
Re: het "te koop gezien" topic.... (kooptips)
Kwaliteits spoelen condensatoren copperfoil
Bieden
https://link.marktplaats.nl/m2303918639 ... ialbuttons
Bieden
https://link.marktplaats.nl/m2303918639 ... ialbuttons
Re: het "te koop gezien" topic.... (kooptips)
Dat is daar goed verkeerd gegaan, met die schroeven door de spoelen….Douwe84 schreef: ↑vr 10 okt 2025, 19:11Kwaliteits spoelen condensatoren copperfoil
Bieden
https://link.marktplaats.nl/m2303918639 ... ialbuttons
Re: het "te koop gezien" topic.... (kooptips)
Geen paniek, het valt wel mee hoor.
ik heb er wel eens aan gemeten aan het effect van ijzeren schroeven als bevestiging. Het heeft nauwelijks invloed op de impedantie van zo'n spoel.
Een dikke M14 bout laat wel wat verandering zien, achter de komma, nog steeds niet spectaculair.
Laatst gewijzigd door richard op zo 12 okt 2025, 21:04, 1 keer totaal gewijzigd.
- VintageHarry
- Berichten: 2410
- Lid geworden op: ma 27 okt 2014, 11:41
- Locatie: Bij Arnhem
- MechanicalAnimal
- Berichten: 3258
- Lid geworden op: za 22 mar 2008, 11:31
- Locatie: Apeldoorn
Re: het "te koop gezien" topic.... (kooptips)
niet van mij maar gespot op MP:
Setje Karlsons met AD12100 G8
https://www.marktplaats.nl/v/audio-tv-e ... lson-boxen
Setje Karlsons met AD12100 G8
https://www.marktplaats.nl/v/audio-tv-e ... lson-boxen
Re: het "te koop gezien" topic.... (kooptips)
KT88 push-pull stereo buizenversterker.
Bieden
https://link.marktplaats.nl/m2325921948 ... ialbuttons
Bieden
https://link.marktplaats.nl/m2325921948 ... ialbuttons
- Olaf Analogue
- ZBA-megadonateur
- Berichten: 4779
- Lid geworden op: za 12 feb 2005, 18:41
Re: het "te koop gezien" topic.... (kooptips)
Ik heb nog een complete staan die in elkaar moet 
Re: het "te koop gezien" topic.... (kooptips)
Die zie je niet veel, setje Final 1.2 electrostaten.
Gratis af te halen, daar kan je niks van zeggen. Moet wel nieuwe folie op uiteraard.
https://www.marktplaats.nl/v/audio-tv-e ... uidspreker
Gratis af te halen, daar kan je niks van zeggen. Moet wel nieuwe folie op uiteraard.
https://www.marktplaats.nl/v/audio-tv-e ... uidspreker
- Henkjan
- Beheerder / Site Admin
- Berichten: 33821
- Lid geworden op: do 01 jan 1970, 1:00
- Locatie: Berkel en Rodenrijs
- Contacteer:
Re: het "te koop gezien" topic.... (kooptips)
OB met Lowther en sub
Zeer mooie semi actieve zelfbouw openbaffle met Lowther pm2
€ 1.500,00
https://link.marktplaats.nl/m2329608796 ... ialbuttons
Zeer mooie semi actieve zelfbouw openbaffle met Lowther pm2
€ 1.500,00
https://link.marktplaats.nl/m2329608796 ... ialbuttons
Re: het "te koop gezien" topic.... (kooptips)
Die baffle komt van mijn hand, wel leuk om die terug te zien op MP.
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
