Wij waren er zondag, leuke dag gehad. Wat me in elk geval opviel is dat het weer groter is dan voorgaande jaren. Mogelijk door het samengaan met iEar? We moesten door omstandigheden om 16:00 weg, kwamen er toen achter dat we een heel stuk nog niet hebben gehad. Ook teveel tijd verpraat op de gang

Alleen maar positief dat het goed gaat met DAE.
Drukte heb ik weinig last van gehad, vond het wel meevallen. Ja gewoon gezellig vol overal. Meer en meer zie je ook dat exposanten wat aan de akoestiek doen, kun je ook zoveel meer mee winnen dan gepiel met kabels.
Niveau van de sets vond ik erg wisselend, van erg goed tot niet om aan te horen. Wat ook opvalt is dat er niet alleen audiofiele tingeltangel muziek gedraaid wordt, maar ook eens stevig metal of electro om maar eens wat te noemen.
Iets opnoemen wat ons opviel, en wel dusdanig dat 1 van mijn medereizigers het setje wil gaan aanschaffen:
Klonk meer dan prima in de grote ruimte (foyer) waar ze stonden. Aktief, alles erop en eraan, E 1400 noemde de verkoper. Een ander prijsje dan wat je er ook wel ziet.