Proceed CD / DVD speler
Moderators: Barry2001, Beheerdersteam
- asterduc
- Berichten: 4164
- Lid geworden op: vr 12 aug 2005, 20:24
- Locatie: Schilde, Antwerpen, B
- Contacteer:
Proceed CD / DVD speler
dit kom je niet elke dag tegen.
4000€ heeft hij nieuw gekost
Zeker mooi en degelijk gebouwd, maar terug aan de praat krijgen lijkt mij een enorme uitdaging.
4000€ heeft hij nieuw gekost
Zeker mooi en degelijk gebouwd, maar terug aan de praat krijgen lijkt mij een enorme uitdaging.
Re: Proceed CD / DVD speler
Dan zou de eerste verdachte de voeding moeten zijn, misschien iets simpels zoals een zekering oid.
Maar ja, als je er toch niks mee gaat doen is dit topic sowiezo vrij nutteloos ?
Inderdaad wel mooi strak opgebouwd, maar als ie stuk is heb je daar niet zoveel aan.
Re: Proceed CD / DVD speler
dit soort crazy spullen weer aan de praat krijgen is iets wat ik de laatste tijd graag doe als aanvulling op de hobby. Ben nog bezig met een Exposure VII+VIII, Quad 33/303 staat op stapel, de meridian van Leo pruttelt weer -er zit alleen een verkeerd display in
Aan dit soort spullen werken is gewoon best leuk om te doen, maar zonder service manual in veel gevallen erg lastig. Er is een thread op AVS:
https://www.avsforum.com/threads/madrig ... d.3213375/
Aan dit soort spullen werken is gewoon best leuk om te doen, maar zonder service manual in veel gevallen erg lastig. Er is een thread op AVS:
https://www.avsforum.com/threads/madrig ... d.3213375/
- asterduc
- Berichten: 4164
- Lid geworden op: vr 12 aug 2005, 20:24
- Locatie: Schilde, Antwerpen, B
- Contacteer:
Re: Proceed CD / DVD speler
- asterduc
- Berichten: 4164
- Lid geworden op: vr 12 aug 2005, 20:24
- Locatie: Schilde, Antwerpen, B
- Contacteer:
Re: Proceed CD / DVD speler
precies, het was na het lezen van die thread dat ik al snel besefte dat het mijn petje te boven ging.Jan Geert schreef: ↑wo 01 okt 2025, 16:35dit soort crazy spullen weer aan de praat krijgen is iets wat ik de laatste tijd graag doe als aanvulling op de hobby. Ben nog bezig met een Exposure VII+VIII, Quad 33/303 staat op stapel, de meridian van Leo pruttelt weer -er zit alleen een verkeerd display in![]()
Aan dit soort spullen werken is gewoon best leuk om te doen, maar zonder service manual in veel gevallen erg lastig. Er is een thread op AVS:
https://www.avsforum.com/threads/madrig ... d.3213375/
Als je er echt zin in hebt, hij gaat niet gratis buiten maar tegen een kleine vergoeding of dienst kan het wel.
Re: Proceed CD / DVD speler
Het is een machine voor het leven vind ik.
En foto's van opengemaakte apparatuur mag van mij wel een heel topic worden
En foto's van opengemaakte apparatuur mag van mij wel een heel topic worden
- pappaleo
- Berichten: 12406
- Lid geworden op: wo 25 sep 2013, 14:30
- Locatie: verder dan Delft of Drievliet
- Contacteer:
Re: Proceed CD / DVD speler
Toen ik in de markt was voor een echte CD speler is het uiteindelijk de Meridian 208 geworden, degene waar Jan Geert over spreekt. Is wel heel lang meegegaan. Kostte destijds hfl 4795,--
Een Proceed was de andere optie. Ook heel leuk maar met een prijs die een faktor 2 hoger lag een "beetje" bovenbegrotelijk.
Een Proceed was de andere optie. Ook heel leuk maar met een prijs die een faktor 2 hoger lag een "beetje" bovenbegrotelijk.
- asterduc
- Berichten: 4164
- Lid geworden op: vr 12 aug 2005, 20:24
- Locatie: Schilde, Antwerpen, B
- Contacteer:
Re: Proceed CD / DVD speler
Het loopwerk in deze speler is ontzettend mooi en degelijk vind ik, evenals de zwaar overbemeten voeding.
Misschien is met deze ingrediënten een diy CD speler te bouwen!
Loopwerk is nog goed gedocumenteerd ook, ik steel even wat fotos uit bovengenoemd topic
Misschien is met deze ingrediënten een diy CD speler te bouwen!
Loopwerk is nog goed gedocumenteerd ook, ik steel even wat fotos uit bovengenoemd topic
- asterduc
- Berichten: 4164
- Lid geworden op: vr 12 aug 2005, 20:24
- Locatie: Schilde, Antwerpen, B
- Contacteer:
Re: Proceed CD / DVD speler
Mocht iemand er interesse in hebben, hij staat hier nog steeds te wachten op een geïnteresseerde
