De 1.5mH 0,3ohm spoel welke soort is dat? waar vind ik die?
B.v.d. Ron
welke spoel?
Moderator: Beheerdersteam
Re: welke spoel?
Nu zit ik nog met een overweging,
1 moet het een luchtspoel zijn? omdat ie in het hoog zit
2 is het een correctie spoel en mag er een kern in zitten
1 moet het een luchtspoel zijn? omdat ie in het hoog zit
2 is het een correctie spoel en mag er een kern in zitten
Re: welke spoel?
Je kan een klein luchtspoeltje nemen met hoge Rdc, dus een dunne draad, is lekker goedkoop, je kan dan de 10 ohm weerstand wat verlagen zodat de som van weerstand en spoel gelijk blijft.
Re: welke spoel?
Top, dat is precies wat ik dacht
Mensen bedankt voor de reacties en goede raad
Ron
Mensen bedankt voor de reacties en goede raad
Ron
