Dutch Audio Event
Moderator: Beheerdersteam
Re: Dutch Audio Event
Ja wilde ook gaan, op zondag. Voor mij eerste keer, ben heel benieuwd naar het verschil met DIY!
Ik ben nog aan het twijfelen, gezien de 200km enkele reis. Als ik wat medestanders kan vind ga ik misschien ook wel weer heen.
Ik sla dit jaar toch over, geef het lichaam liever wat extra rust, in afwachting van operatie nummer 2.
Groetjes Walter
Groetjes Walter
Ha Henkjan,
Ik heb me niet echt erin verdiept wat er staat, maar de nieuwe Dutch & Dutch 6C ben ik benieuwd naar, alsmede grotere open baffle of magnetostaat systemen altijd intressant.
Groetjes Walter
Ik heb me niet echt erin verdiept wat er staat, maar de nieuwe Dutch & Dutch 6C ben ik benieuwd naar, alsmede grotere open baffle of magnetostaat systemen altijd intressant.
Groetjes Walter
- Barry2001
- Algemene moderator
- Contacteer:
Heb een paar weken geleden de catalogus besteld, maar nog niet binnen, jullie wel?
- Barry2001
- Algemene moderator
- Contacteer:
Vorig jaar hetzelfde, ook tijdig besteld, ook niet gekregen. Zo’n drama is het ook niet, maar zet het niet op de site dan. Week 38 bezorgen, dat is afgelopen week, op zaterdag komt hier geen post.
Eigenlijk moet je gewoon een hotelkamer boeken en 2 dagen gaan, dat heeft doorgaans mijn voorkeur. Het ontbijt is lekker daar.
Hij valt hier net door de bus, ga eens smullen van dingen die ik hoogstwaarschijnlijk niet ga kopen.
Jij hebt het de afgelopen keer niet gehoord in Eemnes. 
https://www.high-endforum.nl/topic/1593 ... ent-586272
https://www.high-endforum.nl/topic/1593 ... ent-586272
Van niet klinkend met ook nog slechte muziek naar wel klinkend is al snel een verademing
Het is inderdaad wel een verbazing wekkend gebeuren als mensen die weten wat er aan luidsprekers komen te staan, dan vragen naar de grote Kodo trommels uit Japan, want dat vinden ze wel mooi. Ik vroeg dan aan de desbetreffende of hij dan zelf al wel eens die dingen in het echt had gehoord, of in Japan was geweest, dus niet.
Vreemd af en toe.
Vreemd af en toe.