Plaat versterker

voor specifieke pro-audio projecten als opname apparatuur, mengtafels, etc

Moderator: Beheerdersteam

Plaats reactie
oudendijk
Berichten: 2
Lid geworden op: do 18 sep 2025, 16:12

Plaat versterker

Bericht door oudendijk »

Hallo,
IK heb een bestaande actieve pa vloermonitor 2 weg hoog/laag ,waar de ingebouwde plaatversterker stuk van is.
Nu zoek ik hiervoor een gelijkaardig versterker voor te bouwen ,of zo niet een kant en klaar .

Waar vindt ik dit ?
Dank voor jullie reacties
Bijlagen
20250918_162052[1].jpg
20250918_162042[1].jpg
Gebruikersavatar
Shadow
Berichten: 20399
Lid geworden op: vr 28 jan 2011, 20:56
Locatie: Vlissingen

Re: Plaat versterker

Bericht door Shadow »

oudendijk
Berichten: 2
Lid geworden op: do 18 sep 2025, 16:12

Re: Plaat versterker

Bericht door oudendijk »

Iderdaat,maar wou ik wou er graag 1 met bt.
Of deze actieve monitor ombouwen naar een passieve moni ,MAAR welke filter moet ik dan nemen ?
Gebruikersavatar
John P
Berichten: 4374
Lid geworden op: do 06 nov 2008, 15:04
Locatie: Maastricht

Re: Plaat versterker

Bericht door John P »

Als BT bluetooth betekend dan koop je gewoon zoiets. Een goed passief filter kost ook al gauw 80 €.
Gebruikersavatar
ray5150
Berichten: 28143
Lid geworden op: vr 13 apr 2007, 23:56
Locatie: s-Gravenhage

Re: Plaat versterker

Bericht door ray5150 »

Maar wat is er defect aan de huidige versterker ?
Driekwartgeleider
Berichten: 67
Lid geworden op: zo 18 aug 2024, 2:14

Re: Plaat versterker

Bericht door Driekwartgeleider »

Foto twee beschouwend woont er een spin in de box. Die spin is vast blij dat het ding stuk is, dus lekker zo laten.
Plaats reactie