Mooie Kirchner / ATB meetversterker. Ga ik denk ik niet meer gebruiken, zag dat ik de USB dongle ook nog heb en de bijbehorende microfoon ook. De cd met de software zag ik niet meer.
Op te halen in Delft voor 50 euro, of een leuk bod. Wordt niet verzonden. Ruilen voor Shun Mook spul mag ook..
Groetjes Walter
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.