Topaz scheidingstrafo

Verouderde en afgehandelde advertenties van afgelopen jaar.
Gesloten
Sjef
Berichten: 74
Lid geworden op: di 13 dec 2005, 1:04

Topaz scheidingstrafo

Bericht door Sjef »

Ben op zoek naar een Topaz ultra-isolator scheidingstrafo van minimaal 1,8kvA en hoger.

Ik acht de kans klein dat iemand er zo maar een heeft liggen maar niet geschoten is altijd mis zullen we maar zeggen.
Gebruikersavatar
asterduc
Berichten: 4164
Lid geworden op: vr 12 aug 2005, 20:24
Locatie: Schilde, Antwerpen, B
Contacteer:

Re: Topaz scheidingstrafo

Bericht door asterduc »

Een tri-mono 400/240V - 20A heb ik hier liggen, maar is niet echt wat je zoekt denk ik.
Sjef
Berichten: 74
Lid geworden op: di 13 dec 2005, 1:04

Re: Topaz scheidingstrafo

Bericht door Sjef »

Nee, dat is inderaad niet helemaal wat ik zoek, gaat echt over de ultra isolator.
rdv300b833
Berichten: 317
Lid geworden op: zo 26 nov 2006, 16:06
Locatie: Elst

Re: Topaz scheidingstrafo

Bericht door rdv300b833 »

Goedenavond Sjef,

sorry voor de late respons.
Ik had je verzoek wel gezien maar ik ben bezig met het afwikkelen van een nalatenschap (audio) en die had een 5kVA Topaz (ultra-isolator) staan.
Mogelijk is dit wat je zoekt ?
Was wel 350 km verderop dus ik kom er niet dagelijks.
Serieus gewicht !!!!!!!

Heb het item net meegenomen; fotootjes gevoegd.

Met muzikale groet, Reinout
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
Gebruikersavatar
Walt
Berichten: 14139
Lid geworden op: vr 24 feb 2006, 13:33

Re: Topaz scheidingstrafo

Bericht door Walt »

Dat is een serieus blok metaal! Mooie kans Sjef.
Gebruikersavatar
beijert
Berichten: 3081
Lid geworden op: di 10 sep 2013, 16:00
Locatie: Assen

Re: Topaz scheidingstrafo

Bericht door beijert »

Heel gaaf. Ik zal mijn ogen ook eens open houden, ik kende het hele merk niet maar lees er goede dingen over.
Gesloten