Klonken fantastisch, maar nu hoor ik boven 5Khz niets mee , ook niet bij mijn Kef Q7
Ik kon ze toen niet betalen En ze 10 jaar geleden op dit forum gekocht
Zijn nog in redelijke staat een paar deukjes welke niet met een spuitbus pledge weggaan helaas
1 luidspreker heb ik niks aangedaan 2 de heb ik die spuitbus pledge opgezocht en er wat op een doekje gedaan en er de box mee ingewreven lichtjes werd er best mooi van
Ik heb ze voor de foto bij het raam gezet
Verdorie vergeet het belangrijkste de prijs en ik heb ook nog een paar standaarden ervoor
Zet ik nog bij alles te samen 75€
Doe alles in één koop
