het "te koop gezien" topic.... (kooptips)
Forumregels
- Lees de gebruiksvoorwaarden om iets aan te bieden én om te reageren.
- Registreren om een verkoopadvertentie te plaatsen? Lees dan eerst dit.
- Lees de gebruiksvoorwaarden om iets aan te bieden én om te reageren.
- Registreren om een verkoopadvertentie te plaatsen? Lees dan eerst dit.
Re: het "te koop gezien" topic.... (kooptips)
Dat heeft niks met de bedrijfstemperatuur of levensduur te maken. dit is gewoon bagger werk.
Ik kan me niet voorstellen dat dit zo vanuit de fabriek is afgeleverd.
Overigens schat ik de leeftijd zo'n kleine 40 jaar in. een uitgebreide onderhoudsbeurt is wel op zijn plaats.
Ik kan me niet voorstellen dat dit zo vanuit de fabriek is afgeleverd.
Overigens schat ik de leeftijd zo'n kleine 40 jaar in. een uitgebreide onderhoudsbeurt is wel op zijn plaats.
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
Re: het "te koop gezien" topic.... (kooptips)
Wat is die bruine smurrie, harskern soldeer gebruikt?
Re: het "te koop gezien" topic.... (kooptips)
Yep, een wattenstaafje met alcohol erlangs halen was blijkbaar teveel moeite.
Re: het "te koop gezien" topic.... (kooptips)
Is gewoon verbrand harskern t.g.v. een veel te hete soldeerbout en te lang door solderen. Bruut prutswerk sowieso!
Re: het "te koop gezien" topic.... (kooptips)
Dit is echt heel fraai, als je de plek ervoor hebt:
https://www.marktplaats.nl/v/audio-tv-e ... i-speakers
https://www.marktplaats.nl/v/audio-tv-e ... i-speakers
Re: het "te koop gezien" topic.... (kooptips)
en de burenWalt schreef: ↑di 26 aug 2025, 19:08Dit is echt heel fraai, als je de plek ervoor hebt:
https://www.marktplaats.nl/v/audio-tv-e ... i-speakers
- VintageHarry
- Berichten: 2410
- Lid geworden op: ma 27 okt 2014, 11:41
- Locatie: Bij Arnhem
Re: het "te koop gezien" topic.... (kooptips)
Scan-Speak 15W/8831G00 5 1/2” Mid / Woofer
Hij heeft meer scanspeak spulletjes.
https://www.marktplaats.nl/v/audio-tv-e ... mid-woofer
Ik kan ze evt ophalen en verzenden of ophalen en bewaren tot iemand tijd heeft ze te halen
Hij heeft meer scanspeak spulletjes.
https://www.marktplaats.nl/v/audio-tv-e ... mid-woofer
Ik kan ze evt ophalen en verzenden of ophalen en bewaren tot iemand tijd heeft ze te halen
Re: het "te koop gezien" topic.... (kooptips)
Dit is wat er gebeurt als je een luidspreker kit te lang op de plank laat liggen.
https://www.marktplaats.nl/v/audio-tv-e ... peaker-kit
https://www.marktplaats.nl/v/audio-tv-e ... peaker-kit
Re: het "te koop gezien" topic.... (kooptips)
Geen zelfbouw maar wel een koopje:
https://www.marktplaats.nl/v/audio-tv-e ... a-speakers
https://www.marktplaats.nl/v/audio-tv-e ... a-speakers
Re: het "te koop gezien" topic.... (kooptips)
Niet dat het mijn ding is, maar die dingen kostten destijds een vermogen.John P schreef: ↑do 04 sep 2025, 20:45Geen zelfbouw maar wel een koopje:
https://www.marktplaats.nl/v/audio-tv-e ... a-speakers
Re: het "te koop gezien" topic.... (kooptips)
Jantzen Audio Ringkern Spoel 8.2 mH
€ 50,00
https://link.marktplaats.nl/m2308190828 ... ialbuttons
Heeft meer mooie filter onderdelen
€ 50,00
https://link.marktplaats.nl/m2308190828 ... ialbuttons
Heeft meer mooie filter onderdelen
- Olaf Analogue
- ZBA-megadonateur
- Berichten: 4778
- Lid geworden op: za 12 feb 2005, 18:41
Re: het "te koop gezien" topic.... (kooptips)
Hele capabele eindversterker voor het bedrag, bij de vrienden van W&W audio.
audionet amp 1 v2
https://www.marktplaats.nl/v/audio-tv-e ... dionet-amp
audionet amp 1 v2
https://www.marktplaats.nl/v/audio-tv-e ... dionet-amp
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
- Olaf Analogue
- ZBA-megadonateur
- Berichten: 4778
- Lid geworden op: za 12 feb 2005, 18:41
Re: het "te koop gezien" topic.... (kooptips)
Veel luidspreker voor het geld :Vifa Basis 2.0 Zelfbouw Speakers
https://www.marktplaats.nl/v/audio-tv-e ... w-speakers
https://www.marktplaats.nl/v/audio-tv-e ... w-speakers
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
Re: het "te koop gezien" topic.... (kooptips)
Dat is niet duur, maar bieden vanaf 50 euro.. wie weet hoe goedkoop je ze kan krijgen…
Re: het "te koop gezien" topic.... (kooptips)
Inmiddels al op 250,-
Het dubbele lijkt mij nog steeds dik ok.
Het dubbele lijkt mij nog steeds dik ok.
Re: het "te koop gezien" topic.... (kooptips)
Marmeren zelfbouw staanders met oude bestukking voor lage prijs.
https://www.marktplaats.nl/v/audio-tv-e ... idsprekers
https://www.marktplaats.nl/v/audio-tv-e ... idsprekers
- VintageHarry
- Berichten: 2410
- Lid geworden op: ma 27 okt 2014, 11:41
- Locatie: Bij Arnhem
Re: het "te koop gezien" topic.... (kooptips)
De Visaton Skyline zo te zien, met 3x de WS 13 BF. Daar zijn best leuke dingen mee te doen.
