Module automatische inschakeling

Voor aanbieden van audio-gerelateerde zaken....
Forumregels
- Lees de gebruiksvoorwaarden om iets aan te bieden én om te reageren.
- Registreren om een verkoopadvertentie te plaatsen? Lees dan eerst dit.
Chocomel
Berichten: 1061
Lid geworden op: ma 21 sep 2015, 21:42

Module automatische inschakeling

Bericht door Chocomel »

Deze module schakelt een relais in als er signaal is, waarmee je bijvoorbeeld je eindversterker kan inschakelen. Hij komt uit een oude basgitaarversterker. Het relais schakelt max 5 A. Tevens kan je er een rood-groene duo-led op aansluiten die de staat weergeeft.

Of hij nog werkt en of de gevoeligheid geschikt is voor hi-fi, is op eigen risico.

Aansluitingen:
- Bruin / wit: permanent 230 V in
- Blauw: wordt verbonden met bruin bij inschakelen
- 3x wit: om led op aan te sluiten
- Zwart / wit: signaal in 1
- Zwart / wit: signaal in 2

Gratis af te halen in omgeving Almelo / Groningen. Verzenden kan voor € 10,-.
automatische inschakeling (1).jpg
automatische inschakeling (2).jpg
automatische inschakeling (3).jpg
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
Plaats reactie