het "te koop gezien" topic.... (kooptips)
Forumregels
- Lees de gebruiksvoorwaarden om iets aan te bieden én om te reageren.
- Registreren om een verkoopadvertentie te plaatsen? Lees dan eerst dit.
- Lees de gebruiksvoorwaarden om iets aan te bieden én om te reageren.
- Registreren om een verkoopadvertentie te plaatsen? Lees dan eerst dit.
Re: het "te koop gezien" topic.... (kooptips)
Heeft iemand nog ruimte voor twee Visaton Atlas II kasten?
https://www.marktplaats.nl/v/audio-tv-e ... achterkant
https://www.marktplaats.nl/v/audio-tv-e ... achterkant
Re: het "te koop gezien" topic.... (kooptips)
Voor wie van mening is dat er bij de kringloopwinkel alleen (audio) rommel te vinden is,
Gisteren in oud-Rijswijk een set Quad 33-303-FM3 gespot, prijs onbekend.
https://www.google.com/maps/place/Rotar ... FQAw%3D%3D
Is alleen op zaterdag open, dus de kans dat die al weg is, is vrij laag.
Gisteren in oud-Rijswijk een set Quad 33-303-FM3 gespot, prijs onbekend.
https://www.google.com/maps/place/Rotar ... FQAw%3D%3D
Is alleen op zaterdag open, dus de kans dat die al weg is, is vrij laag.
Re: het "te koop gezien" topic.... (kooptips)
Vaak weten ze de prijs ook wel te vragen. Marktplaats vraagprijzen of meer zijn geen uitzondering.
In Groningen zaterdag een Philips cd 350 zien staan, leuk vintage ding met TDA1540. Maar € 125,-- vond ik toch wat gortig, ondanks de 30% korting.
Heb ik hem ook niet nodig en heb het idee dat Technics MASH me meer levert.
Re: het "te koop gezien" topic.... (kooptips)
Setjes heil voor zo'n 400,- inclusief verzendkosten.
Wat er bij komt is afwachten.
https://essspeakers.store/cart
Wat er bij komt is afwachten.
https://essspeakers.store/cart
-
wouter
- Ook commercieel actief
- Berichten: 9198
- Lid geworden op: vr 10 aug 2007, 16:39
- Locatie: Lelystad
Re: het "te koop gezien" topic.... (kooptips)
Bijzonder is dat de 10" & 12" woofer erg betaalbaar zijn, de passieve membranen zijn duurder dan de woofersbeijert schreef: ↑za 26 jul 2025, 8:09Setjes heil voor zo'n 400,- inclusief verzendkosten.
Wat er bij komt is afwachten.
https://essspeakers.store/cart
Re: het "te koop gezien" topic.... (kooptips)
Hier kun je wel een flinke ruimte mee volspelen denk ik:
https://www.marktplaats.nl/v/audio-tv-e ... ad12100-m8
https://www.marktplaats.nl/v/audio-tv-e ... ad12100-m8
Re: het "te koop gezien" topic.... (kooptips)
Scanspeak D2905/97000
€ 150,00
Locatie Heemstede
https://www.marktplaats.nl/v/audio-tv-e ... 7000-izgst
€ 150,00
Locatie Heemstede
https://www.marktplaats.nl/v/audio-tv-e ... 7000-izgst
- VintageHarry
- Berichten: 2410
- Lid geworden op: ma 27 okt 2014, 11:41
- Locatie: Bij Arnhem
Re: het "te koop gezien" topic.... (kooptips)
Zou dit een leuke set zijn? Iemand een idee om welk type OLS het gaat?
https://link.marktplaats.nl/m2296453447
https://link.marktplaats.nl/m2296453447
- pappaleo
- Berichten: 12406
- Lid geworden op: wo 25 sep 2013, 14:30
- Locatie: verder dan Delft of Drievliet
- Contacteer:
Re: het "te koop gezien" topic.... (kooptips)
Op hifi.nl staat deze tekst met dezelfde foto.hifi.nl schreef:Beschrijving
Te koop een hele mooie set OLS Luidsprekers.
De gebruikte units zijn,
Hoog-Vifa D25AG-35-06
Mid-Thiel & Partner C78 Ceramic
Laag-Eton 8-482/32-HEX
Afmetingen zijn HxBxD 120x28x34 cm
Gewicht 25 kg per stuk
Ze zijn op een goede werking te beluisteren.
Prijs €320
Als ze in goede staat zijn is het de prijs wel waard.
- Olaf Analogue
- ZBA-megadonateur
- Berichten: 4781
- Lid geworden op: za 12 feb 2005, 18:41
Re: het "te koop gezien" topic.... (kooptips)
Voor dat bedrag een hele mooie set luidsprekers, ze zullen wel niet heel lang blijven staan verwacht ik.VintageHarry schreef: ↑wo 06 aug 2025, 8:24Zou dit een leuke set zijn? Iemand een idee om welk type OLS het gaat?
https://link.marktplaats.nl/m2296453447
Re: het "te koop gezien" topic.... (kooptips)
Wel heel bijzonder. Dat ze nog bestaan alive and kicking!
Wel echt een museumstuk voor de verzamelaar.
Re: het "te koop gezien" topic.... (kooptips)
Hobby hifi en Klang und ton tijdschriften op te halen vlakbij Alphen ad Rijn ( marktplaats)
Re: het "te koop gezien" topic.... (kooptips)
Wavecor TW030WA10 set en SB acoustics SB29BAC C00 4 enkel
https://www.marktplaats.nl/v/audio-tv-e ... weeter-set
https://www.marktplaats.nl/v/audio-tv-e ... weeter-set
-
Peter v.Kr
- Berichten: 49
- Lid geworden op: di 25 okt 2011, 13:04
- Locatie: Kapelle (Zeeland)
Re: het "te koop gezien" topic.... (kooptips)
Davis luidsprekerboxen en nog wat rommel.
€ 25,00
https://link.marktplaats.nl/m2302932535 ... ialbuttons
€ 25,00
https://link.marktplaats.nl/m2302932535 ... ialbuttons
Re: het "te koop gezien" topic.... (kooptips)
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
Re: het "te koop gezien" topic.... (kooptips)
Ik heb echt geen idee, maar het ding heeft voor het laatst bij zijn broer gespeeld, daarna niet meer zelf getest, met een klasse A zou ik de aanschaf nu niet aandurven…
Re: het "te koop gezien" topic.... (kooptips)
Daar is iemand flink aan het bakken en braden geweest !
Re: het "te koop gezien" topic.... (kooptips)
Is dat niet gewoon de povere bouwkwaliteit?
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
Re: het "te koop gezien" topic.... (kooptips)
Zo heet als klasse A bakken worden, na 10 jaar ziet dat er vaak afgeleefd uit door de enorme hitte. Deze zou 2x 150 watt klasse A zijn, lijkt me trouwens vrij sterk met deze beperkte afmeting koellichamen…
