[longterm] Galactica's MKII. The MechanicalAnimal Edition

Algemene onderwerpen die niet specifiek in een van de andere categorien vallen.
zelfbouw, modificaties, restauraties., etc, enz

Moderator: Beheerdersteam

Gebruikersavatar
MechanicalAnimal
Berichten: 3260
Lid geworden op: za 22 mar 2008, 11:31
Locatie: Apeldoorn

Re: [longterm] Galactica's MKII. The MechanicalAnimal Edition

Bericht door MechanicalAnimal »

een kleine life-update en wat recente foto's want niet alle foto's in het topic laten ze in hun volle glorie zien :wink:

Voor wat betreft de reisplannen met de vrachtwagen......daar is de stekker uit getrokken want door alle prijsstijgingen van arbeid en materiaal werd ons dat veel te duur. De vrachtwagen is vorig jaar verkocht en we gaan terug naar de tekentafel voor een (veel) kleiner reisvoertuig.
Niet getreurd....we zijn blij met onze beslissing want die opende meteen de volgende deur:

Recent is het ons eindelijk gelukt om in de huidige woningmarkt door te stromen van onze hoekwoning naar een rustig gelegen vrijstaande woning, eindelijk parkeren op eigen terrein, een fijne garage als workshop en een heerlijke rustige ligging, etcetera :goeie: .
IMG_4958.JPG
IMG_4961.JPG
IMG_4960.JPG
Ik heb lang niet in dit topic gepost maar ben al die jaren wel het forum in de gaten wezen houden en zo nu en dan eens gereageerd op alle leuke bouwtopics en plannen van mede-zelfbouwers. Ik kijk dan ook nog steeds met veel plezier terug op al jullie reacties hier en jullie eigen topics.

Ik zal niet liegen......het jeukt zo nu en dan flink om weer eens wat te gaan bouwen :-#

:mrgreen:
Gebruikersavatar
Shadow
Berichten: 20399
Lid geworden op: vr 28 jan 2011, 20:56
Locatie: Vlissingen

Re: [longterm] Galactica's MKII. The MechanicalAnimal Edition

Bericht door Shadow »

Lekker bezig man, fijn dat alle gedoe met de truck ook afgesloten is!
Gebruikersavatar
rikpost
Berichten: 2487
Lid geworden op: vr 17 dec 2010, 15:04
Locatie: Heinenoord

Re: [longterm] Galactica's MKII. The MechanicalAnimal Edition

Bericht door rikpost »

Welkom terug
De galectica’s zijn nog even imposant als weleer!!! 8)
Gebruikersavatar
Geenius
ZA-sponsor: Humble Homemade Hifi
Berichten: 1810
Lid geworden op: vr 04 mar 2005, 11:00
Contacteer:

Re: [longterm] Galactica's MKII. The MechanicalAnimal Edition

Bericht door Geenius »

\:D/
Gebruikersavatar
MechanicalAnimal
Berichten: 3260
Lid geworden op: za 22 mar 2008, 11:31
Locatie: Apeldoorn

Re: [longterm] Galactica's MKII. The MechanicalAnimal Edition

Bericht door MechanicalAnimal »

Shadow schreef: vr 18 jul 2025, 11:10
Lekker bezig man, fijn dat alle gedoe met de truck ook afgesloten is!
Jazeker, verkocht aan een leuk stel die de ligplek van hun woonboot kwijtraken en het met de truck over een andere boeg willen gooien :)
rikpost schreef: vr 18 jul 2025, 11:29
Welkom terug
De galectica’s zijn nog even imposant als weleer!!! 8)
Thanks Rik, zo nu en dan belandde ik in jouw 4weg topic :goeie: om hier even vinger aan de pols te houden :wink:
Geenius schreef: za 19 jul 2025, 9:20
\:D/
Die smilie dekt de lading van elke luistersessie wel ja :wink: .

We krijgen 2 september de sleutels en vanaf dan kan ik zien hoe ik uitkom met de G's. Kans is groot dat ik even bij je op de lijn kom voor het een of ander. :bakkie:

Ik zag een tijdje terug @Woutertje een setje Speranza's bouwen en wauw......wat een speaker :goeie:
Gebruikersavatar
Douwe84
Berichten: 4873
Lid geworden op: wo 26 nov 2014, 22:40
Locatie: Amersfoort

Re: [longterm] Galactica's MKII. The MechanicalAnimal Edition

Bericht door Douwe84 »

Mooie stappen! Welkom in Amersfoort :D Ik meen dat je uit Huizen kwam/ komt? Of heb ik dat verkeerd opgeslagen...
Gebruikersavatar
MechanicalAnimal
Berichten: 3260
Lid geworden op: za 22 mar 2008, 11:31
Locatie: Apeldoorn

Re: [longterm] Galactica's MKII. The MechanicalAnimal Edition

Bericht door MechanicalAnimal »

@Douwe84: Bijna, ik heb wel ooit in Huizen gewoond, maar ik woon nu vlakbij Amersfoort..en ik ga vlakbij Apeldoorn wonen ;-)
Gebruikersavatar
Douwe84
Berichten: 4873
Lid geworden op: wo 26 nov 2014, 22:40
Locatie: Amersfoort

Re: [longterm] Galactica's MKII. The MechanicalAnimal Edition

Bericht door Douwe84 »

Haha, bijna goed.
Plaats reactie

Terug naar “Algemeen Luidspreker Zelfbouw”