Beste zelfbouwers,
Ik heb 2 losse 9710M (Philips) speakers die uit een audiomeubel van een overleden vriend komen.
Als iemand interesse heeft: ze zijn gratis af te halen in Twente.
Anders gaan ze de kliko in.
Ik hoor het wel.
2x 9710M - Gratis afhalen in Twente.
- Marp
- Beheerder / Sysadmin
- Berichten: 8790
- Lid geworden op: vr 11 mar 2005, 22:25
- Locatie: Bergen op Zoom
2x 9710M - Gratis afhalen in Twente.
Deze kwam via mail binnen. Iemand interesse?
Re: 2x 9710M - Gratis afhalen in Twente.
Oeh, die moeten even opgepikt worden inderdaad.
- Barry2001
- Algemene moderator
- Berichten: 15171
- Lid geworden op: zo 22 mar 2009, 16:57
- Locatie: Hengelo
- Contacteer:
Re: 2x 9710M - Gratis afhalen in Twente.
Hoef ze zelf niet, kan ze wel even oppikken. Via mijn Assen collega kunnen ze dan zo naar jou toe als je interesse hebt Mark.
Re: 2x 9710M - Gratis afhalen in Twente.
Ik heb zeker interesse. Deze zijn redelijk gedocumenteerd en ik ben wel benieuwd hoe ze zich houden tegen de AER drivers.
Allemaal 8 inch dus geen rare fratsen voor een vergelijk, op wat filteren na.
Allemaal 8 inch dus geen rare fratsen voor een vergelijk, op wat filteren na.
- MechanicalAnimal
- Berichten: 3258
- Lid geworden op: za 22 mar 2008, 11:31
- Locatie: Apeldoorn
Re: 2x 9710M - Gratis afhalen in Twente.
Geinig, die werden AFAIK wel eens in de Karlson kasten gezet 
- Marp
- Beheerder / Sysadmin
- Berichten: 8790
- Lid geworden op: vr 11 mar 2005, 22:25
- Locatie: Bergen op Zoom
Re: 2x 9710M - Gratis afhalen in Twente.
Mark heeft het e-mailadres van de aanbieder doorgekregen. De advertentie sluit zodra duidelijk is dat ze een afspraak hebben.
- Barry2001
- Algemene moderator
- Berichten: 15171
- Lid geworden op: zo 22 mar 2009, 16:57
- Locatie: Hengelo
- Contacteer:
Re: 2x 9710M - Gratis afhalen in Twente.
Ok, ik hoor het wel als er wat opgepikt moet worden.
Re: 2x 9710M - Gratis afhalen in Twente.
Het contact is gelegd.
Ik kom de 15e bij Enschede de grens over.
Mocht dat qua tijd goed uitkomen (niet idioot laat) dan rij ik even langs om ze op te pikken.
Dat betekent ook dat ik weer gaten in planken moet gaan zagen
Ik kom de 15e bij Enschede de grens over.
Mocht dat qua tijd goed uitkomen (niet idioot laat) dan rij ik even langs om ze op te pikken.
Dat betekent ook dat ik weer gaten in planken moet gaan zagen
Re: 2x 9710M - Gratis afhalen in Assen
Helaas, er lijkt niet veel eer aan te behalen.
Één is alnico met scheurtjes in de rand, de ander keramisch met scheuren in de conus. Daarnaast zit bij beiden de conus achterin als nulpunt.
Één is alnico met scheurtjes in de rand, de ander keramisch met scheuren in de conus. Daarnaast zit bij beiden de conus achterin als nulpunt.
Re: 2x 9710M - Gratis afhalen in Twente.
Soms is de kliko zo gek nog niet…
Re: 2x 9710M - Gratis afhalen in Twente.
Inderdaad. Komt gewoon bij mijn oud ijzer.
Re: 2x 9710M - Gratis afhalen in Twente.
Jammer. Dooie mus dus 
