Beste buizen liefhebbers,
Ik ben Camillus, Belg uit Antwerpen. Ik zelf doe wel aan electronica toch meestal digitaal (computer, Arduino, PI enz. enz.), maar omdat mijn broer overleed op 20 februari van dit jaar wil ik zijn verzameling aan buis - versterker componenten aanbieden, het betreft een paar reeds gebouwde printen, maar ook een hele boel transformatoren ( meestal ringkern ). Het is een grote varia met verschillende componenten zoals buizen, sier eindbuizen 4 in 1 doos (china).
Het is voor mij een hele klus om hiervan een lijst te maken, daarom zou ik geïnteresseerden willen vragen een kijkje te komen nemen.
Ik hoop op de manier een plaats te vinden voor deze materialen, waarvan ik niets kan of zal gebruiken. Ik moet u de prijzen van deze zaken niet zeggen, en ik vind het ten zeerste verspilling indien ik ze moet weggooien. Het liefst zou ik de hele boel in 1 keer willen weg hebben, maar ik besef dat dat niet zo gemakkelijk zal zijn.
stuur me bericht indien je langs wil komen, ik bepaal dan een datum die ik zal kenbaar maken aan alle geïnteresseerden. Op deze dag zal ik alles uitgestald laten bekijken. Prijzen in overleg, ik moet er niet rijk van worden, maar geef het ook niet gratis.
Groetjes Camillus
--
Opmerking mod: ingelogde forumleden vinden het e-mailadres van Camillus op zijn profiel.
TeKoop aangeboden
TeKoop aangeboden
Laatst gewijzigd door Marp op di 05 aug 2025, 21:26, 2 keer totaal gewijzigd.
Reden: e-mailadres weggehaald ter bescherming tegen bots (recent nog heeft een botnet een week lang het forum gescand met honderden bots tegelijkertijd).
Reden: e-mailadres weggehaald ter bescherming tegen bots (recent nog heeft een botnet een week lang het forum gescand met honderden bots tegelijkertijd).
Re: TeKoop aangeboden
Is het niet mogelijk een paar foto's te maken, meestal is dan wel te bepalen of het interessant is voor de hobbyisten hier.
- RobertD
- Berichten: 4408
- Lid geworden op: di 10 jul 2007, 19:52
- Locatie: Alphen a.d. Rijn
- Contacteer:
Re: TeKoop aangeboden
Ja een paar foto’s zijn wel interessant.
Re: TeKoop aangeboden
Allereerst gecondoleerd met het verlies Camillus. Wens je alle sterkte toe.
V.w.b. je vraag: ik heb er waarschijnlijk geen belangstelling voor, maar zoals andere al direct kraaien, een foto verheldert veel.
V.w.b. je vraag: ik heb er waarschijnlijk geen belangstelling voor, maar zoals andere al direct kraaien, een foto verheldert veel.
