versterker?
Moderator: Beheerdersteam
versterker?
hallo iedereen, mijn oude buurman hoort de bel van zijn parlefoon (deurtelefoon) niet . het is een Bitronvideo en de volume staat op hoog.
hebben jullie hier een oplossing voor? ik verkies iets commercieels omdat ik hoop dat dat snelst te plaatsen is. alle voorstellen en/of oplossingen zullen bekeken worden. groeten eddy (berchem)
hebben jullie hier een oplossing voor? ik verkies iets commercieels omdat ik hoop dat dat snelst te plaatsen is. alle voorstellen en/of oplossingen zullen bekeken worden. groeten eddy (berchem)
Re: versterker?
Bellman & Symfon maakt apparatuur voor slechthorenden, zoals een flitslamp. Ik weet alleen niet of dit makkelijk op het bestaande systeem kan worden aangesloten.
Re: versterker?
Heeft die Bitronvideo iets van mogelijkheden om extern wat aan te sluiten? Als er bijvoorbeeld een hoofdtelefoon uitgang op zit, zou je daar een simpel pc speakersetje in kunnen pluggen. Als er een potentiaalvrij contact is kan je iets met een deurbel met een trafootje gaan doen.
-
Driekwartgeleider
- Berichten: 67
- Lid geworden op: zo 18 aug 2024, 2:14
Re: versterker?
Ik weet niet in welk land het speelt, maar in Nederland heb je voor dit soort problemen de Wet Maatschappelijke Ondersteuning.
Re: versterker?
Ik vermoed zo dat het om België gaat.
Wat denk ik ook wel van belang is, is wie de pand eigenaar is.
Als het pand van de buurman eigendom van de buurman is, zal er niet veel aan de hand zijn.
Gaat het om een huurhuis, dan zal de eigenaar hier bij betrokken worden, anders heb je wat uit te leggen als er iets niet goed gaat.
Is het een appartement in een woning complex, dan zou ik er helemaal niet zomaar aan gaan rommelen
Wat denk ik ook wel van belang is, is wie de pand eigenaar is.
Als het pand van de buurman eigendom van de buurman is, zal er niet veel aan de hand zijn.
Gaat het om een huurhuis, dan zal de eigenaar hier bij betrokken worden, anders heb je wat uit te leggen als er iets niet goed gaat.
Is het een appartement in een woning complex, dan zou ik er helemaal niet zomaar aan gaan rommelen
Re: versterker?
dank voor de reacties, ik zie geen externe in/ouputs voor flitslamp of speaker en heb het toestel nog niet open gevezen , idd België, eigenaar.
Re: versterker?
misschien kun je hier eens navragen of hij je kan helpen? https://www.parlotec.be/index.php/bitron-video/
- Barry2001
- Algemene moderator
- Berichten: 15172
- Lid geworden op: zo 22 mar 2009, 16:57
- Locatie: Hengelo
- Contacteer:
Re: versterker?
Is dit een idee?
https://www.deurbellen.shop/extel-dibi- ... de-deurbel
(geen ervaring mee overigens, kwam 'm tegen op zoek naar een extra bel hier)
https://www.deurbellen.shop/extel-dibi- ... de-deurbel
(geen ervaring mee overigens, kwam 'm tegen op zoek naar een extra bel hier)
