Walter zijn tweaks en andere fratsen
Moderator: Beheerdersteam
Re: Walter zijn tweaks en andere fratsen
Is die AI gegenereerde content een steeds groter drama, wat een onzin wordt er gegenereerd.
Zorgelijk dat hele volksstammen die gemanipuleerde onzin als waarheid accepteren. Wat dat betreft zijn we als mensheid Fucked Up en worden steeds meer slaaf van de extreem rechtse Amerikaanse plutocratie.
Daar hebben de Chinezen wat op gevonden:
U mag kiezen:
1/ Echt
2/ AI
3/ NEP
U mag kiezen:
1/ Echt
2/ AI
3/ NEP
Ook AI; wordt steeds knapper. Maar nog geen Spielberg kwaliteit.
Geen idee of de inhoud nep is. Verwacht ik dat niet gezien de geleide economie waar ze al zo'n veertig jaar aan hebben gewerkt. Het is al een paar decennia duidelijk dar China de volgende wereldmacht zou worden.
Nog even en de Voight-Kampff test wordt een vast onderdeel van een sollicitatie.
Geen idee of de inhoud nep is. Verwacht ik dat niet gezien de geleide economie waar ze al zo'n veertig jaar aan hebben gewerkt. Het is al een paar decennia duidelijk dar China de volgende wereldmacht zou worden.
Nog even en de Voight-Kampff test wordt een vast onderdeel van een sollicitatie.
Via via nog wat voetjes om te testen binnen gehad:
- Olaf Analogue
- ZBA-megadonateur
Voor deze hoef je niet eens naar de bouwmarkt, gewoon even het bos in om een stammetje te halen en in schijfjes te zagen.
Helemaal gratis.
Helemaal gratis.
Gewoon na de kerst de kerstboom recyclen. Start maar vast een topic wat voor zaag je daarvoor nodig hebt!
B.t.w. bij dik hoog denk ik meer aan maatje 50+
B.t.w. bij dik hoog denk ik meer aan maatje 50+
Deze waren ook gratis, maar prijs zegt niet alles, ga ze eens testen onder het stekkerblok denk ik, daar zitten nu audiomaat blokjes.
Ik zou liever een luchtvering waarderen, zwevend zonder invloeden van de zwaartekracht.
Even Met Musk bellen dan, je Accutons in een Space X raket laden en het genieten kan beginnen.
Bij mij staat het op rubber, ook al een beetje zwevend, heb ik Elon niet niet voor nodig.
Ik heb de speakers een tijdje op een heavy duty versie van Leobus zijn ringen gehad, denk een vergelijkbaar effect met de townsend platforms. Klonk goed hoor, zeker mooie projectie van het geluid. Qua kwaliteit van het laag vind ik de starre opstelling toch wel beter, meer kernachtig gecontroleerd laag.
Bij ons het meer om te voorkomen dat de buurman/vrouw ongewenst muziek te horen krijgen die niet gewenst is.
De trillingen die via de betonnen vloer zonder dillitatie voegen zijn gegoten geven dan de trillingen door die niet gewenst zijn......, voorkomen is beter dan genezen.
De trillingen die via de betonnen vloer zonder dillitatie voegen zijn gegoten geven dan de trillingen door die niet gewenst zijn......, voorkomen is beter dan genezen.
Duidelijk, de buren te vriend houden is altijd een goed plan.
Bij mij meer een soort vergelijkbare situatie bedoelt als de Bergman.
https://www.atube-highfidelity.nl/produ ... d-edition/
https://www.atube-highfidelity.nl/produ ... d-edition/
Gisteren weer wat geluisterd, met de Shun Mook UDR en GDR is het laag nog wat meer onder controle gebracht, strakker en kernachtiger, daardoor subjectief wel minder diep/vet. Misschien dat ik het laag weer 1 dB harder kan zetten. Door de toegenomen scheiding hoor je bepaalde details/lijntjes in de muziek beter. Al met al zeer tevreden ermee.
Groetjes Walter
Groetjes Walter
De verkoper van de Shun Mook Ultra en Giant, had ook nog een setje Shun Mook mini Resonators te koop, dat is het allereerste model. Even getwijfeld, maar die onder de N1000 NCore eindtrap lijkt me toch wel leuk om mee te testen, dus deze komen ook nog hierheen.
Groetjes Walter
Groetjes Walter
Er gaat een wereld voor je open kan ik je nu al vertellen 
Zal wel meevallen, hoe kleiner het hout volume, hoe minder effectief..