Walter zijn tweaks en andere fratsen
Moderator: Beheerdersteam
Re: Walter zijn tweaks en andere fratsen
Wie weet is het een goede aftrekpost voor de belasting.
Re: Walter zijn tweaks en andere fratsen
Dan wordt het helemaal niks. Die hebben voor zichzelf een goede afvloeiingsregeling geschreven en er gebruik van gemaakt.
Re: Walter zijn tweaks en andere fratsen
Gekkenhuis met deze hitte, toch aan de gang gegaan:
- Henkjan
- Beheerder / Site Admin
- Berichten: 33828
- Lid geworden op: do 01 jan 1970, 1:00
- Locatie: Berkel en Rodenrijs
- Contacteer:
Re: Walter zijn tweaks en andere fratsen
staat mooi zo (wel ff dat onderste apparaat ook in t midden zetten
)
Re: Walter zijn tweaks en andere fratsen
Onderste is de DSD DAC, daar komt de NUC nog naast, dus kan niet in het midden helaas.
Re: Walter zijn tweaks en andere fratsen
Kun je die er niet gewoon achter zetten op de grond? Kan altijd aan blijven.
Kan ook bovenop de Sbooster of ernaast.
Kan ook bovenop de Sbooster of ernaast.
Re: Walter zijn tweaks en andere fratsen
Ha Jeroen, misschien wel ja.. op zich zet ik hem wel altijd uit trouwens, dus knopje moet redelijk bereikbaar blijven.
Re: Walter zijn tweaks en andere fratsen
Zit er ook een voeding in, dan is enige afstand misschien beter. Mijn voorversterker werd ook een stuk stiller toen ik het voedingskastje op enige afstand zette.
Re: Walter zijn tweaks en andere fratsen
Dapper hoor, met die hitte.
Flink uit de kluiten gewassen rack. Past prima bij de rest.
Flink uit de kluiten gewassen rack. Past prima bij de rest.
Re: Walter zijn tweaks en andere fratsen
Leobus zijn ‘verwonder ringen’ onder de Daudio apparatuur:
Re: Walter zijn tweaks en andere fratsen
Mooi zo !maar die Sun Meuk handel trekt wel je zwaartekracht veld een beetje scheef zo te zien 
Re: Walter zijn tweaks en andere fratsen
Dat had destijds mijn woning in de binnenstad van A'dam ook. Dat was best wel handig: Daardoor rolde alle lege flesjes vanzelf 1 kant op 
Re: Walter zijn tweaks en andere fratsen
Voor een echte review van het Finite rack, is het te vroeg, moet veel meer luisteren. Maar dat het rack invloed heeft is erg duidelijk. Het laag lijkt wat kernachtiger, het midhoog projecteert mooier naar voren. Echter ergens in het gebied 150-250Hz lijkt er een verhoging te zitten, daar moet ik nog grip op krijgen, dat lijkt een verslechtering.
Re: Walter zijn tweaks en andere fratsen
Meer luisteren is nodig, durf nog geen harde conclusie te trekken. Optisch is het rack sowieso een enorme verbetering, dit had ik eerder moeten aanschaffen. Het is ook veel fijner bekabelen met de extra ruimte en hoogte.
Groetjes Walter
Groetjes Walter
Re: Walter zijn tweaks en andere fratsen
Meer Mepingo schijfjes Walter! Maar pas op dat het er optisch er niet weer een puinhoop mee wordt 
Re: Walter zijn tweaks en andere fratsen
Veel meer MPingo schijfjes kan ik niet meer kwijt, maar ik zou nog extra staanders of losse L-brackets met elk 3 schijven kunnen maken.
Zit wel naar de Shun Mook voeten te kijken, daar heb ik nu genoeg vrije hoogte voor beschikbaar in het rack. Ik weet wat sets te liggen voor een hele goede prijs, maar zelfs 1 zo’n setje is flink duurder dan het complete Finite rack, dus hik een beetje tegen die aanschaf aan, heb namelijk geen idee wat ik qua performance moet verwachten van die voetjes…
Zit wel naar de Shun Mook voeten te kijken, daar heb ik nu genoeg vrije hoogte voor beschikbaar in het rack. Ik weet wat sets te liggen voor een hele goede prijs, maar zelfs 1 zo’n setje is flink duurder dan het complete Finite rack, dus hik een beetje tegen die aanschaf aan, heb namelijk geen idee wat ik qua performance moet verwachten van die voetjes…
Re: Walter zijn tweaks en andere fratsen
Koop lego, heb je vast meer plezier aan. Anders je dochter wel.
Re: Walter zijn tweaks en andere fratsen
Aan Lego geen gebrek hier hoor!
Mijn ervaring is, dat als ik lang naar iets zit te kijken, ik het uiteindelijk toch een keer koop.. net zoals dit rack, die had ik al meer dan 10 jaar op de radar. Ik ken een verkoper die Shun Mook voetjes heeft, voor een goede prijs.. Ik heb net een mailtje naar Bill Ying van Shun Mook gedaan, om te vragen welke type voetje, het meest geschikt is voor een bepaalde gewichts range.
Groetjes Walter
Mijn ervaring is, dat als ik lang naar iets zit te kijken, ik het uiteindelijk toch een keer koop.. net zoals dit rack, die had ik al meer dan 10 jaar op de radar. Ik ken een verkoper die Shun Mook voetjes heeft, voor een goede prijs.. Ik heb net een mailtje naar Bill Ying van Shun Mook gedaan, om te vragen welke type voetje, het meest geschikt is voor een bepaalde gewichts range.
Groetjes Walter
Re: Walter zijn tweaks en andere fratsen
Verbaast mij niets als jij lang genoeg ergens naar luistert hoor je het ook
Maar je blijft wel lekker bezig zo , dat het rek iets met de geluidskwaliteit doet betwijfel ik maar het staat wel netjes opgeruimd zo
Maar je blijft wel lekker bezig zo , dat het rek iets met de geluidskwaliteit doet betwijfel ik maar het staat wel netjes opgeruimd zo
Re: Walter zijn tweaks en andere fratsen
Ha Rik, dat laatste telt voor mij ook zwaar, de set ziet er nu meer verzorgd uit. Ik kan een ieder zo’n Finite rack aanraden, tweedehands zijn de prijzen van de toenmalige goedkopere ranges echt niet zo heel gek.
Groetjes Walter
Groetjes Walter
