Ik kom hier niet zo vaak (meer), maar heb nu twee Quadral Ascent 850 luidsprekers staan waarvan ik hoop dat iemand hier er nog iets mee wil of kan, ik vind het zonde ze naar de stort te brengen. En als je denkt, daar kan ik wel wat mee, je zal niet de eerste zijn die flink aan het verbouwen gaat: https://winboxsimu.de/reload.html?resta ... nt850.html
Wat is er dan mis mee? Het hoog van een van beide luidsprekers vervormt wanneer het hoog wat complexer wordt, bijvoorbeeld bij luide passages bij grote koren met vrouwenstemmen. Zou aan de filters kunnen liggen of aan de tweeters zelf. Bij de ene is het vrij subtiel, bij de ander goed hoorbaar.
Mijn eigen interesse ligt toch meer bij de electronica, daarom kom ik hier niet aan toe.
Voor een klein bedrag, ik dacht aan €30, mogen ze worden opgehaald in Aalsmeer, dan wel graag op vrij korte termijn. Voor een ruil sta ik uiteraard ook open.
Quadral Ascent 850 met vervormd hoog
Forumregels
- Lees de gebruiksvoorwaarden om iets aan te bieden én om te reageren.
- Registreren om een verkoopadvertentie te plaatsen? Lees dan eerst dit.
- Lees de gebruiksvoorwaarden om iets aan te bieden én om te reageren.
- Registreren om een verkoopadvertentie te plaatsen? Lees dan eerst dit.
Quadral Ascent 850 met vervormd hoog
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
