Allerlei luidspreker drivers

Voor aanbieden van audio-gerelateerde zaken....
Forumregels
- Lees de gebruiksvoorwaarden om iets aan te bieden én om te reageren.
- Registreren om een verkoopadvertentie te plaatsen? Lees dan eerst dit.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
asterduc
Berichten: 4164
Lid geworden op: vr 12 aug 2005, 20:24
Locatie: Schilde, Antwerpen, B
Contacteer:

Allerlei luidspreker drivers

Bericht door asterduc »

Losse luidspreker drivers, zowel nieuw als gebruikt.

Edit: vraagprijzen bij de fotos.

Kunnen verstuurd worden, gunstig naar afhaalpunt Mondial Relay, B ong 5€, NL ong 8 €.
Kunnen komende zaterdag meegebracht worden naar luisterdag in Breda
Of zijn op te halen te 2970 schilde B
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
Laatst gewijzigd door asterduc op zo 25 mei 2025, 20:38, 9 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Olaf Analogue
ZBA-megadonateur
Berichten: 4778
Lid geworden op: za 12 feb 2005, 18:41

Re: Allerlei luidspreker drivers

Bericht door Olaf Analogue »

Voor mij de vier Scan-Speak 15M/4624G00 graag.
Indien deze in nette staat verkeren.
Gebruikersavatar
asterduc
Berichten: 4164
Lid geworden op: vr 12 aug 2005, 20:24
Locatie: Schilde, Antwerpen, B
Contacteer:

Re: Allerlei luidspreker drivers

Bericht door asterduc »

Olaf Analogue schreef: za 24 mei 2025, 14:14
15M/4624G00
die fotos waren er toevallig tussen geslipt, ik wou ze in een nieuwe post zetten met andere Scan Speak drivers.
Daar heb ik nog 8 stuks van en wil ik graag 60 € per stuk. Ze zijn NOS, ongebruikt.
Gebruikersavatar
VintageHarry
Berichten: 2410
Lid geworden op: ma 27 okt 2014, 11:41
Locatie: Bij Arnhem

Re: Allerlei luidspreker drivers

Bericht door VintageHarry »

De Visaton W21S wil ik met plezier van je overnemen! Ik kom niet naar Breda helaas, dus zal wel verzonden moeten worden.
Gebruikersavatar
Olaf Analogue
ZBA-megadonateur
Berichten: 4778
Lid geworden op: za 12 feb 2005, 18:41

Re: Allerlei luidspreker drivers

Bericht door Olaf Analogue »

asterduc schreef: za 24 mei 2025, 14:31
Olaf Analogue schreef: za 24 mei 2025, 14:14
15M/4624G00
die fotos waren er toevallig tussen geslipt, ik wou ze in een nieuwe post zetten met andere Scan Speak drivers.
Daar heb ik nog 8 stuks van en wil ik graag 60 € per stuk. Ze zijn NOS, ongebruikt.
Dan wil ik alvast vooruitlopend op de nieuwe post vier stuks 15M/4624G00 reserveren en dan kijk ik wat je nog meer van Scan-Speak aan gaat bieden, misschien zit daar nog wat voor me tussen, zoals misschien de 22W8534G00
Gebruikersavatar
asterduc
Berichten: 4164
Lid geworden op: vr 12 aug 2005, 20:24
Locatie: Schilde, Antwerpen, B
Contacteer:

Re: Allerlei luidspreker drivers

Bericht door asterduc »

VintageHarry schreef: za 24 mei 2025, 14:32
De Visaton W21S wil ik met plezier van je overnemen! Ik kom niet naar Breda helaas, dus zal wel verzonden moeten worden.
waar heb je die gezien Harry? ik vind nergens een W21
Gebruikersavatar
asterduc
Berichten: 4164
Lid geworden op: vr 12 aug 2005, 20:24
Locatie: Schilde, Antwerpen, B
Contacteer:

Re: Allerlei luidspreker drivers

Bericht door asterduc »

Olaf Analogue schreef: za 24 mei 2025, 14:43
Dan wil ik alvast vooruitlopend op de nieuwe post vier stuks 15M/4624G00 reserveren en dan kijk ik wat je nog meer van Scan-Speak aan gaat bieden, misschien zit daar nog wat voor me tussen, zoals misschien de 22W8534G00
De 4 x 15M houd ik voor je gereserveerd.
De volgende ScanSpeak drivers kan ik nog aanbieden:
2 stuks 22W8543G00 aan 100 € / stuk
6 stuks 26W8543G00 aan 140 € / stuk
Gebruikersavatar
VintageHarry
Berichten: 2410
Lid geworden op: ma 27 okt 2014, 11:41
Locatie: Bij Arnhem

Re: Allerlei luidspreker drivers

Bericht door VintageHarry »

asterduc schreef: za 24 mei 2025, 15:17
waar heb je die gezien Harry? ik vind nergens een W21
Excuus, ik bedoel de WSP 21S
Gebruikersavatar
asterduc
Berichten: 4164
Lid geworden op: vr 12 aug 2005, 20:24
Locatie: Schilde, Antwerpen, B
Contacteer:

Re: Allerlei luidspreker drivers

Bericht door asterduc »

VintageHarry schreef: za 24 mei 2025, 14:32
De Visaton W21S wil ik met plezier van je overnemen! Ik kom niet naar Breda helaas, dus zal wel verzonden moeten worden.
Harry,
dit is heel vervelend om te melden.
Ik herinner net, na mij suf te hebben gezocht, dat ik die unit heb gebruikt om een monitor te herstellen.
Mogelijk kan ik hem wel terughalen maar dan moet ik een andere passende unit vinden en er in plaatsen.
Dilemma!!
Gebruikersavatar
VintageHarry
Berichten: 2410
Lid geworden op: ma 27 okt 2014, 11:41
Locatie: Bij Arnhem

Re: Allerlei luidspreker drivers

Bericht door VintageHarry »

Er staat hier een Visaton 3-weg set met deze woofers erin, en bij een daarvan is de rubber rand defect. Deze unit is redelijk zeldzaam, vandaar dat ik heel blij was om ‘m in jouw verkooptopic te zien! Maar ik ga je niet vragen om die monitor te demonteren hoor, dat gaat echt te ver. Dit is dan gewoon een typisch geval van pech voor mij.
Gebruikersavatar
asterduc
Berichten: 4164
Lid geworden op: vr 12 aug 2005, 20:24
Locatie: Schilde, Antwerpen, B
Contacteer:

Re: Allerlei luidspreker drivers

Bericht door asterduc »

VintageHarry schreef: za 24 mei 2025, 16:34
Er staat hier een Visaton 3-weg set met deze woofers erin, en bij een daarvan is de rubber rand defect. Deze unit is redelijk zeldzaam, vandaar dat ik heel blij was om ‘m in jouw verkooptopic te zien! Maar ik ga je niet vragen om die monitor te demonteren hoor, dat gaat echt te ver. Dit is dan gewoon een typisch geval van pech voor mij.
Goh dat is k.t Harry. Dat vind ik heel vervelend en ik heb er geen moeite mee om de driver te gaan vervangen.
Ik heb toegang tot het lokaal waar ie staat doch ik moet een andere unit vinden die er in past.
Als je zaterdag niet naar Breda gaat is er geen haast bij en vind ik wel een oplossing.
Het is nu een kwestie om een andere driver te vinden die er in past. De monitor wordt maar heel af en toe gebruikt als spraakmonitor, dus alles wat zowat fysiek past is goed.
Gebruikersavatar
VintageHarry
Berichten: 2410
Lid geworden op: ma 27 okt 2014, 11:41
Locatie: Bij Arnhem

Re: Allerlei luidspreker drivers

Bericht door VintageHarry »

Er is inderdaad geen enkele haast bij. Maar ik vind het juist vervelend dat jij nu ergens een driver moet gaan vervangen omdat je per ongeluk deze in het “te koop” lijstje hebt gezet. Dat kan immers nooit je bedoeling zijn geweest. Dus doe nu maar geen moeite hoor, ik neem het je echt niet kwalijk. Fouten maken we allemaal!
Gebruikersavatar
Marp
Beheerder / Sysadmin
Berichten: 8790
Lid geworden op: vr 11 mar 2005, 22:25
Locatie: Bergen op Zoom

Re: Allerlei luidspreker drivers

Bericht door Marp »

Misschien heb ik nog wel een paartje. Afhankelijk van hoe diep ik moet graven, kan ik daar straks of morgen meer over zeggen.
Gebruikersavatar
VintageHarry
Berichten: 2410
Lid geworden op: ma 27 okt 2014, 11:41
Locatie: Bij Arnhem

Re: Allerlei luidspreker drivers

Bericht door VintageHarry »

Zou erg leuk zijn als je dat wilt doen! Maar geen haast hoor.
Gebruikersavatar
Walt
Berichten: 14139
Lid geworden op: vr 24 feb 2006, 13:33

Re: Allerlei luidspreker drivers

Bericht door Walt »

Deze staan al heel lang op gereserveerd, je kan eens polsen of ze wel echt verkocht zijn:

https://www.marktplaats.nl/v/audio-tv-e ... 1s-woofers
Gebruikersavatar
VintageHarry
Berichten: 2410
Lid geworden op: ma 27 okt 2014, 11:41
Locatie: Bij Arnhem

Re: Allerlei luidspreker drivers

Bericht door VintageHarry »

Al eerder geprobeerd, maar helaas geen reactie gekregen
Gebruikersavatar
Walt
Berichten: 14139
Lid geworden op: vr 24 feb 2006, 13:33

Re: Allerlei luidspreker drivers

Bericht door Walt »

Gebruikersavatar
VintageHarry
Berichten: 2410
Lid geworden op: ma 27 okt 2014, 11:41
Locatie: Bij Arnhem

Re: Allerlei luidspreker drivers

Bericht door VintageHarry »

Wat goed van je dat je dit nog wist! Maar helaas zijn deze boxen in het kader van een noodzakelijke opruiming eind vorig jaar naar een andere hobbyist gegaan :(
Plaats reactie