Gezocht: iemand met een DATS of vergelijkbaar
Moderator: Beheerdersteam
-
Jeltehuismuis
- Berichten: 3
- Lid geworden op: wo 14 mei 2025, 12:08
Gezocht: iemand met een DATS of vergelijkbaar
Hallo,
Ik woon in de buurt van Emmen en ben op zoek naar iemand die de apparatuur heeft om de volgende parameters uit mijn subwoofer af te kunnen lezen. Omdat de fabrikant ze niet geeft. Qms, qes, qts, mms Dit voor het ontwerpen van een kist voor de desbetreffende subwoofer in WinISD door Sander Meuffels. Graag zoek ik iets in de buurt. Liefst minder dan 1 uur rijden. Ik hoor graag van jullie.
P.S: RE, FS, VAS, BL, Xmax zijn bekend
Ik woon in de buurt van Emmen en ben op zoek naar iemand die de apparatuur heeft om de volgende parameters uit mijn subwoofer af te kunnen lezen. Omdat de fabrikant ze niet geeft. Qms, qes, qts, mms Dit voor het ontwerpen van een kist voor de desbetreffende subwoofer in WinISD door Sander Meuffels. Graag zoek ik iets in de buurt. Liefst minder dan 1 uur rijden. Ik hoor graag van jullie.
P.S: RE, FS, VAS, BL, Xmax zijn bekend
Re: Gezocht: iemand met een DATS of vergelijkbaar
Ts had de vraag ook al gesteld op FB in de Audio reparatie groep.
Het gaat om deze driver https://deafbonce.com/subwoofers/apocal ... UBAfMMWY1A
Qts is wel bekend afhankelijk van of het 2x 1 Ohm spreekspoel of 2x 2 Ohm spreekspoel is.
Als ik me niet vergis moet hij in een 4e orde bandpass komen.
Volgens mij kun je die gewoon met wat bekend is ook berekenen.......
Het gaat om deze driver https://deafbonce.com/subwoofers/apocal ... UBAfMMWY1A
Qts is wel bekend afhankelijk van of het 2x 1 Ohm spreekspoel of 2x 2 Ohm spreekspoel is.
Als ik me niet vergis moet hij in een 4e orde bandpass komen.
Volgens mij kun je die gewoon met wat bekend is ook berekenen.......
-
Jeltehuismuis
- Berichten: 3
- Lid geworden op: wo 14 mei 2025, 12:08
Re: Gezocht: iemand met een DATS of vergelijkbaar
Hallo,
Ik zoals gezegd word de kist ontworpen in WinISD en zijn deze parameters daar wel in nodig. Bedankt voor de hulpzaamheid maar ik zou het graag op deze manier willen. Dus de zoektocht naar een DATS zet voort!
Ik zoals gezegd word de kist ontworpen in WinISD en zijn deze parameters daar wel in nodig. Bedankt voor de hulpzaamheid maar ik zou het graag op deze manier willen. Dus de zoektocht naar een DATS zet voort!
Re: Gezocht: iemand met een DATS of vergelijkbaar
Ik heb een DATS. Emmen is niet erg in de buurt van Lelystad, dus logistiek eens kijken wat handig is? Het is denk ik een longshot, maar mocht je naar de luisterdag in Breda komen (maak er een weekend van
) dan kan het daar natuurlijk.
Re: Gezocht: iemand met een DATS of vergelijkbaar
Ik heb ook een setje liggen. Mocht je langs Assen komen kan je die ook even meepakken.
-
Jeltehuismuis
- Berichten: 3
- Lid geworden op: wo 14 mei 2025, 12:08
