Ik gebruik de buizen preamp niet, wie kan ik er blij mee maken?
Forumprijs: €
500,-.
€400,-
(Waarom die foto's op de kop staan weet ik niet, maar als je er op klikt staan ze goed...

)
Mvg, Frank
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.