Walter zijn tweaks en andere fratsen
Moderator: Beheerdersteam
Re: Walter zijn tweaks en andere fratsen
Via een tip kwam ik nog een flink aantal Shun Mook MPingo discs op het spoor, er komen er 12 deze kant op, dus nog twee staanders erbij maken nu. Wel een Sonore netkabel verkocht om budget vrij te maken, maar die was over dus prima.
- Leeuwarden
Niet alles geloven wat je over o.a. discs in de media leest, Walt.
https://www.htforum.nl/index.php?topic=166940.17450
https://www.htforum.nl/index.php?topic=166940.17450
Ik slaap echt geen seconde minder om dat ‘conflict’ die arme Huub daar ziet de wereld om zich heen instorten, kijk eens goed zeg ik dan, de wereld om je heen is eigenlijknog precies hetzelfde, het is puur de perceptie door de media waar wij mee overstelpt worden tegenwoordig. Maar laten we hier on topic blijven, nu dus even Shun Mook.
- Leeuwarden
Lastig om on topic te blijven als je zo’n bord voor je kop hebt. Het gaat niet over Huub zijn visie maar over jouw kortzichtigheid. Misschien moet je je toch eens concentreren op andere media dan het door jou genoemde nu.nl
De 12 MPingo zijn vandaag bezorgd, dus kon de 2e set staanders afmaken. Plaatsen in het kamertje later dit weekend.
- pappaleo
- Contacteer:
Ik heb begrepen dat die dingen door de Russen op de markt gezet zijn. Als een soort airtag voor kruisraketten.
Klopt, maar het signaal is alleen sterk genoeg als je meer dan 8 staanders gebruikt, niet voor niets is de Octet set van Shun Mook de grootste mogelijke opzet.
- Leeuwarden
In de jaren 80/90 riep Public Enemy het al…Don’t believe the hype…. Its a sequal…
Ik denk dat die Pingo’s markers zijn voorde F35 om deze gebieden als “safe” te zien…
Of er zitten microfoons in voor Trump’s conspiracy theory,,
Ik denk dat die Pingo’s markers zijn voorde F35 om deze gebieden als “safe” te zien…
Of er zitten microfoons in voor Trump’s conspiracy theory,,
Maar alle gekheid op een stokje,
Als het werkt voor jou is het prima toch?
Gewoon proberen en ervaren of iets wel of niet bevalt…
Als het werkt voor jou is het prima toch?
Gewoon proberen en ervaren of iets wel of niet bevalt…
Ha, jij ook hier!
Ik heb gisteren even geluisterd, maar hoorde niet direct veel verschil met de 2e set staanders erbij, maar gehoor is niet optimaal nu. Dus zoals altijd, langer luisteren! En misschien nog wat schuiven ermee.
Groetjes Walter
Ik heb gisteren even geluisterd, maar hoorde niet direct veel verschil met de 2e set staanders erbij, maar gehoor is niet optimaal nu. Dus zoals altijd, langer luisteren! En misschien nog wat schuiven ermee.
Groetjes Walter
Je kunt er nog altijd high end sjoelstenen van maken
Ik zeg niet dat het niet werkt, hoorde alleen gisteren niet direct een opvallend verschil. Zegt mij weinig, zo’n luister sessie is altijd weer een moment opname. Ook al is de set precies hetzelfde, klinkt het de ene keer beter dan de andere, ik weet ook niet hoe dat precies kan, gezondheid. Mindset, omgevingsfactoren, etc.
Groetjes Walter
Groetjes Walter
Heb je nu zelf verklaard dat de dingen die je probeert niet werken?
Als iedere keer dat je luistert anders is, komt dat dus niet per se omdat hetgeen je uitprobeert op dat moment het verschil maakt. Het maakt wellicht geen enkel verschil. Maar omdat je blijkbaar iedere keer een luistersessie anders ervaart dicht je het op dat moment toe aan het experiment.
Correlation does not imply causation.
Het gaat mij om de lange termijn indruk, en hoe hoog zijn de hoogste pieken. Dus zeg maar een paar weken luisteren en dat je dan denkt, ja, het klinkt nu echt beter dan eerst. Het duurt soms ook even voordat je een verbetering kan dulden, dat je net bij een bepaald nummer iets anders hoort, applaus wat echter klinkt etc. Uiteindelijk is het allemaal hobby en gaat het ook gewoon om lekker muziek luisteren.
Groetjes Walter
Groetjes Walter
Aan de andere kant claim je dat toen je de eerste keer de schijven probeerde 'er gelijk een bak ruimte werd opengetrokken'. Het is soms wat lastig te rijmen allemaal 
Maar...als je er lol in hebt is het allemaal prima natuurlijk.
Maar...als je er lol in hebt is het allemaal prima natuurlijk.
Precies, het verzamelaspect en de tweedehands zoektocht spreekt me trouwens ook aan, en in tegenstelling tot 6 sets speaker kabels (dus 5 op de plank) kun je het Shun Mook spul allemaal tegelijk inzetten en lekker mee tweaken.
Groetjes Walter
Groetjes Walter
Dat kan met de audiofile wasknijpers ook heel goed. Die kun je allemaal tegelijk inzetten, maar het hoeft niet. Die zie je trouwens zelden, of eigenlijk nooit, op Marktplaats aangeboden. Is toch wel ZBA puur sang!