Luisterdag Breda 2025?
Moderator: Beheerdersteam
Forumregels
Zelbouwaudio.nl draagt evenementen een warm hart toe en is erg dankbaar voor eventuele donaties die eruit voortvloeien, maar is er op generlei wijze bij betrokken. De verantwoordelijkheid voor evenementen ligt dan ook bij de organisatoren ervan, ongeacht hun rol op deze website.
Zelbouwaudio.nl draagt evenementen een warm hart toe en is erg dankbaar voor eventuele donaties die eruit voortvloeien, maar is er op generlei wijze bij betrokken. De verantwoordelijkheid voor evenementen ligt dan ook bij de organisatoren ervan, ongeacht hun rol op deze website.
Re: Luisterdag Breda 2025?
Ik stuur hardbats ff een pm -etje, anders gaat het mij ook niet meer lukken
- asterduc
- Contacteer:
te laat voor de peiling doch hierbij mijn deelnamebevestiging.
Ja ik kom (graag) en breng zeker wat mee
Laat ons hopen dat het doorgaat, kijk er alvast naar uit.
Ja ik kom (graag) en breng zeker wat mee
Laat ons hopen dat het doorgaat, kijk er alvast naar uit.
Vandaag nog contact gehad met De Ruimte. Het lijkt te kunnen maar daar komt zsm uitsluitsel over. De voorgestelde datum is 31 mei.
Als het concreet is maak ik een topic aan.
Als het concreet is maak ik een topic aan.
-
ds23man
- Ook commercieel actief
Eigenlijk helemaal niet, ik heb hier al meerdere keren geroepen dat je een locatie na afloop van een evenement gelijk moet boeken voor een jaar later.
Jawel, goed bezig dus!De eerste keer dat ik het regel![]()
Als het eind mei is ben ik er waarschijnlijk ook bij!
-
trambambula
Ik wil ook graag komen en ik breng zeker wat mee. Wij spreken aff en samen kommen. Ik ben chauffeur , als je goed vind..
Wojtek.
Mosterd na de maaltijd, maar de beschikbaarheid van de locatie was vorig jaar geen probleem, het feit dat men de prijs vrolijk verdubbeld had na 2023 wel. Daar viel toen nog niet over te praten maar misschien inmiddels wel...ik hoop dat het goed komt iig.