Box open maken?

voor alle audio die moet kunnen rijden

Moderator: Beheerdersteam

Plaats reactie
Markc10
Berichten: 10
Lid geworden op: zo 27 okt 2024, 18:39

Box open maken?

Bericht door Markc10 »

Ik heb een subwoofer box gemaakt met twee x 350 watt subwoofer van ground zero,de kist is gesloten.
Aan de buitenkant achter heb ik enorme resonantie dus daar komt nog anti dreunplaat tussen.
Maar waar t om gaat is dat ik binnen de mooie Bas dreun mis.
Lijkt mij dat met twee x 350 watt ik binnen toch echt iets voelen moet.
Zou t kunnen dat ik de kist door middel van pijpen open moet maken?
Alvast bedankt
Gebruikersavatar
Shadow
Berichten: 20398
Lid geworden op: vr 28 jan 2011, 20:56
Locatie: Vlissingen

Re: Box open maken?

Bericht door Shadow »

Welkom, hoe worden ze aangestuurd? In fase, uit fase? Zitten ze in hetzelfde volume?
Markc10
Berichten: 10
Lid geworden op: zo 27 okt 2024, 18:39

Re: Box open maken?

Bericht door Markc10 »

Ze zijn in serie aangesloten,zoals in het bijgeleverde boekje stond aangegeven
Gebruikersavatar
Bertje
Ook commercieel actief
Berichten: 1311
Lid geworden op: zo 03 okt 2004, 23:05
Locatie: Lunteren
Contacteer:

Re: Box open maken?

Bericht door Bertje »

Welk type GZ subwoofers zijn het? Is de kast specifiek voor deze subs gebouwd? Hoe filter je? Welk merk en type (!) versterker gebruik je? Vragen...
Gebruikersavatar
Henkjan
Beheerder / Site Admin
Berichten: 33820
Lid geworden op: do 01 jan 1970, 1:00
Locatie: Berkel en Rodenrijs
Contacteer:

Re: Box open maken?

Bericht door Henkjan »

Markc10 schreef: zo 09 mar 2025, 20:20
Ze zijn in serie aangesloten,zoals in het bijgeleverde boekje stond aangegeven
ik zou toch ff beginnen met dit nogmaals te controleren, als je echt amper wat hoort dan is (zoals Shadow zegt) uit fase staan van de woofers de 1e verdachte
Markc10
Berichten: 10
Lid geworden op: zo 27 okt 2024, 18:39

Re: Box open maken?

Bericht door Markc10 »

Ik ga het open halen en nog naald controleren
Plaats reactie