Ik heb een subwoofer box gemaakt met twee x 350 watt subwoofer van ground zero,de kist is gesloten.
Aan de buitenkant achter heb ik enorme resonantie dus daar komt nog anti dreunplaat tussen.
Maar waar t om gaat is dat ik binnen de mooie Bas dreun mis.
Lijkt mij dat met twee x 350 watt ik binnen toch echt iets voelen moet.
Zou t kunnen dat ik de kist door middel van pijpen open moet maken?
Alvast bedankt
Box open maken?
Moderator: Beheerdersteam
Re: Box open maken?
Welkom, hoe worden ze aangestuurd? In fase, uit fase? Zitten ze in hetzelfde volume?
Re: Box open maken?
Ze zijn in serie aangesloten,zoals in het bijgeleverde boekje stond aangegeven
- Bertje
- Ook commercieel actief
- Berichten: 1311
- Lid geworden op: zo 03 okt 2004, 23:05
- Locatie: Lunteren
- Contacteer:
Re: Box open maken?
Welk type GZ subwoofers zijn het? Is de kast specifiek voor deze subs gebouwd? Hoe filter je? Welk merk en type (!) versterker gebruik je? Vragen...
