Hallo,
Ik heb een 20 jaar oude Jadis versterker waar ik even naar wil laten kijken. Ik hoor soms plop/krakende geluiden uit het rechter kanaal komen.
Het liefst omgeving Nijmegen maar een stukje rijden kan ook.
Liefs,
Elco
Gezocht: iemand die mijn buizenversterker kan repareren/reviseren
- Barry2001
- Algemene moderator
- Berichten: 15172
- Lid geworden op: zo 22 mar 2009, 16:57
- Locatie: Hengelo
- Contacteer:
Re: Gezocht: iemand die mijn buizenversterker kan repareren/reviseren
Welkom op ZBA, waar de ‘Z’ voor ‘Zelf’ staat
Als je (om te beginnen) de eindbuizen links en rechts wisselt, verschuift het probleem dan mee?
Als je (om te beginnen) de eindbuizen links en rechts wisselt, verschuift het probleem dan mee?
Re: Gezocht: iemand die mijn buizenversterker kan repareren/reviseren
Forumlid regenpak is zeer ervaren op dit gebied.
Re: Gezocht: iemand die mijn buizenversterker kan repareren/reviseren
Maar die woont niet in de omgeving van Nijmegen. (wel in 020.)
Re: Gezocht: iemand die mijn buizenversterker kan repareren/reviseren
Het is wat verder rijden inderdaad, maar dan weet je wel dat er grondig naar gekeken wordt.
Re: Gezocht: iemand die mijn buizenversterker kan repareren/reviseren
Dat is zeker waar, ja.
Eerst maar even kijken wat de uitkomst is van het omwisselen van de buizen.
Eerst maar even kijken wat de uitkomst is van het omwisselen van de buizen.
- Marp
- Beheerder / Sysadmin
- Berichten: 8790
- Lid geworden op: vr 11 mar 2005, 22:25
- Locatie: Bergen op Zoom
Re: Gezocht: iemand die mijn buizenversterker kan repareren/reviseren
@elcoo: is dit al opgelost of zit er al wat beweging in?
- Marp
- Beheerder / Sysadmin
- Berichten: 8790
- Lid geworden op: vr 11 mar 2005, 22:25
- Locatie: Bergen op Zoom
Re: Gezocht: iemand die mijn buizenversterker kan repareren/reviseren
Is deze zoektocht beëindigd? Stuur even een PB als de vraag nog actueel is, dan heropenen we de advertentie.
