Gezocht: iemand die mijn buizenversterker kan repareren/reviseren

Verouderde en afgehandelde advertenties van afgelopen jaar.
Gesloten
elcoo
Berichten: 4
Lid geworden op: ma 05 aug 2024, 6:13

Gezocht: iemand die mijn buizenversterker kan repareren/reviseren

Bericht door elcoo »

Hallo,

Ik heb een 20 jaar oude Jadis versterker waar ik even naar wil laten kijken. Ik hoor soms plop/krakende geluiden uit het rechter kanaal komen.

Het liefst omgeving Nijmegen maar een stukje rijden kan ook.

Liefs,

Elco
Gebruikersavatar
Barry2001
Algemene moderator
Berichten: 15172
Lid geworden op: zo 22 mar 2009, 16:57
Locatie: Hengelo
Contacteer:

Re: Gezocht: iemand die mijn buizenversterker kan repareren/reviseren

Bericht door Barry2001 »

Welkom op ZBA, waar de ‘Z’ voor ‘Zelf’ staat :goedzo:
Als je (om te beginnen) de eindbuizen links en rechts wisselt, verschuift het probleem dan mee?
Gebruikersavatar
Walt
Berichten: 14139
Lid geworden op: vr 24 feb 2006, 13:33

Re: Gezocht: iemand die mijn buizenversterker kan repareren/reviseren

Bericht door Walt »

Forumlid regenpak is zeer ervaren op dit gebied.
Gebruikersavatar
ray5150
Berichten: 28143
Lid geworden op: vr 13 apr 2007, 23:56
Locatie: s-Gravenhage

Re: Gezocht: iemand die mijn buizenversterker kan repareren/reviseren

Bericht door ray5150 »

Maar die woont niet in de omgeving van Nijmegen. (wel in 020.)
Gebruikersavatar
Walt
Berichten: 14139
Lid geworden op: vr 24 feb 2006, 13:33

Re: Gezocht: iemand die mijn buizenversterker kan repareren/reviseren

Bericht door Walt »

Het is wat verder rijden inderdaad, maar dan weet je wel dat er grondig naar gekeken wordt.
Gebruikersavatar
ray5150
Berichten: 28143
Lid geworden op: vr 13 apr 2007, 23:56
Locatie: s-Gravenhage

Re: Gezocht: iemand die mijn buizenversterker kan repareren/reviseren

Bericht door ray5150 »

Dat is zeker waar, ja.
Eerst maar even kijken wat de uitkomst is van het omwisselen van de buizen.
Gebruikersavatar
Marp
Beheerder / Sysadmin
Berichten: 8790
Lid geworden op: vr 11 mar 2005, 22:25
Locatie: Bergen op Zoom

Re: Gezocht: iemand die mijn buizenversterker kan repareren/reviseren

Bericht door Marp »

@elcoo: is dit al opgelost of zit er al wat beweging in?
Gebruikersavatar
Marp
Beheerder / Sysadmin
Berichten: 8790
Lid geworden op: vr 11 mar 2005, 22:25
Locatie: Bergen op Zoom

Re: Gezocht: iemand die mijn buizenversterker kan repareren/reviseren

Bericht door Marp »

Is deze zoektocht beëindigd? Stuur even een PB als de vraag nog actueel is, dan heropenen we de advertentie.
Gesloten