Te koop aangeboden:
Music Angel XD-SE KT88 buizenversterker.
Deze versterker is hevig gemodificeerd waardoor dit enkel nog een dual mono versterker is. De volume knop is nog aanwezig maar uitgeschakeld. (kan door een handig persoon wel weer aangesloten worden) Naast het weghalen van de input selectors en voorversterker gedeelte zijn de BIAS regelaars van de KT88 buizen naar buiten gebracht. Dit zijn de uitkomende kabels met potmeters. Ook zijn een groot antal componenten vervangen voor beter type/waardes.
Hij wordt verkocht samen met een koffer vol buizen en een Quad Tube Amp Bias Meter. In totaal zitten er 3 quad sets kt88 buizen bij en een 20 tal ECC81/12AT7 buizen.
Een eventuele ruil voor een andere mooie eindversterker is mogelijk
Hij is natuurlijk gewoon te beluisteren met uw keuze van muziek (LP/CD/USB)
Vraagprijs 800 Euro inclusief alle buizen! Alleen afhalen, wegens het gewicht.
voor foto's zie onderstaande link
[graag-bijvoegen]https://1drv.ms/a/c/f771a4edd560b601/Eq ... 0FMaA6xmYQ[/graag-bijvoegen]
Music Angel XD-SE (KT88)
Forumregels
- Lees de gebruiksvoorwaarden om iets aan te bieden én om te reageren.
- Registreren om een verkoopadvertentie te plaatsen? Lees dan eerst dit.
- Lees de gebruiksvoorwaarden om iets aan te bieden én om te reageren.
- Registreren om een verkoopadvertentie te plaatsen? Lees dan eerst dit.
Music Angel XD-SE (KT88)
Laatst gewijzigd door vinnie411 op za 15 feb 2025, 8:35, 1 keer totaal gewijzigd.
Re: Music Angel XD-SE (KT88)
Gaat iets niet goed (tenminste hier).vinnie411 schreef: ↑vr 14 feb 2025, 11:02voor foto's zie onderstaande link
[graag-bijvoegen]https://1drv.ms/a/c/f771a4edd560b601/Eq ... Q?e=KhueVW[/graag-bijvoegen]
- pappaleo
- Berichten: 12406
- Lid geworden op: wo 25 sep 2013, 14:30
- Locatie: verder dan Delft of Drievliet
- Contacteer:
Re: Music Angel XD-SE (KT88)
Hier niet
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
Re: Music Angel XD-SE (KT88)
@pappaleo: dank voor het delen van de foto's.
