Forumregels
Zelbouwaudio.nl draagt evenementen een warm hart toe en is erg dankbaar voor eventuele donaties die eruit voortvloeien, maar is er op generlei wijze bij betrokken. De verantwoordelijkheid voor evenementen ligt dan ook bij de organisatoren ervan, ongeacht hun rol op deze website.
Welkom!
Wil je ook een demo geven met deze speakers?
De speakers zijn nog niet afgesteld, de basreflex niet, maar ook de DSP nog niet. Dus ze zijn nu zeker niet luistergereed. Zie ook even het draadje viewtopic.php?t=32674 . Hopelijk gaat dat uiteindelijk wel lukken, daarom fijn dat een eerste echte meting gedaan kan worden en hoe dat precies moet enzo, want dat is best lastig voor een beginner zoals ik. En wellicht ook ter lering en vermaak van anderen? Kan de laptop meenemen voor instellen van de filters van de DSP adhv de metingen, maar dat kost wel een beetje tijd en was eigenlijk niet de bedoeling. En gaan zagen in de basreflex ook beter maar niet doen…
Nee heb niet het hele verhaal in je topic gelezen, alleen meten is prima natuurlijk. Zien we volgend jaar het resultaat wel
Met een veiling moet je toch meerdere geïnteresseerden hebben, anders is het een beetje jammer.
Je zou het ook op inschrijving kunnen doen met een minimum bod, de hoogste (enige?) bieder wint.
Met een veiling moet je toch meerdere geïnteresseerden hebben, anders is het een beetje jammer.
Je zou het ook op inschrijving kunnen doen met een minimum bod, de hoogste (enige?) bieder wint.
Tot mijn grote spijt moet ik helaas afzeggen... Mijn lichaam laat het de laatste dagen behoorlijk afweten. Ik wens iedereen een hele mooie dag, volgend jaar maar in de herhaling!
Tot mijn grote spijt moet ik helaas afzeggen... Mijn lichaam laat het de laatste dagen behoorlijk afweten. Ik wens iedereen een hele mooie dag, volgend jaar maar in de herhaling!
Jammer, beterschap! Volgende keer beter inderdaad.
Joppe / WrineX wil met een klein probeersel langskomen, heb ik in de plaats van Westerwolder gezet in kamer 4 (dit is een relatief kleine kamer).
Tonvandeacker heeft aangegeven er in de middag te zijn, geen paniek in kamer 5, Ton komt zeker langs met 2 nieuwe luidspreker setjes.
Hey Barry, ik kom volgende week samen met Rein(rivm) en Rudy. Ik heb vandaag nog een project gestart en hoop deze nog klaar te hebben voor volgende week. Wellicht zijn (niet forum lid) Bauke en Wigbert ook weer van de party.
Zoals gezegd afgelopen vrijdag gestart en met gehaaste pas aan de slag gegaan met dit als resultaat tot opheden.
Eigenlijk was ik iets anders van plan te bouwen maar tijd gebrek en gezondheid staan nog wel eens in de weg.
Hey Barry, ik kom volgende week samen met Rein(rivm) en Rudy. Ik heb vandaag nog een project gestart en hoop deze nog klaar te hebben voor volgende week. Wellicht zijn (niet forum lid) Bauke en Wigbert ook weer van de party.
Zoals gezegd afgelopen vrijdag gestart en met gehaaste pas aan de slag gegaan met dit als resultaat tot opheden.
Eigenlijk was ik iets anders van plan te bouwen maar tijd gebrek en gezondheid staan nog wel eens in de weg.
Dit neem ik mee..
Afbeelding van WhatsApp op 2025-02-06 om 18.19.40_52fc07e8.jpg
Audax Mundorf
Afbeelding van WhatsApp op 2025-02-06 om 18.19.29_ff4ff0ff.jpg
En Plank Amp..
Afwerking in default DiY standaard
Woei dat ziet er mooi uit !!leuk het plank ampje ik ga wat slechter. kan weer opnieuw beginnen.... nog een dag. twijfel of het een goed plan is. ben er bang voor.