Gezocht een paar Crescendo of mini Crescendo printen.
- pvanlingen
- Berichten: 1587
- Lid geworden op: vr 21 dec 2007, 13:35
- Locatie: Dronten
Gezocht een paar Crescendo of mini Crescendo printen.
Wie heeft er nog een paar Elektuur Crescendo of mini Crescendo printen liggen.
Ik wil ze graag overnemen.
Paul.
Ik wil ze graag overnemen.
Paul.
Re: Gezocht een paar Crescendo of mini Crescendo printen.
Dienen die printen bestukt of onbestukt te zijn ?
Ik moet even zoeken, maar ik heb er in ieder geval 1 grote crescendo print in FR4 uitgevoerd liggen.
Verder vraag ik mij af waarom je nog deze archeologische meuk uit het steenen tijdperk zou willen ?
Ik moet even zoeken, maar ik heb er in ieder geval 1 grote crescendo print in FR4 uitgevoerd liggen.
Verder vraag ik mij af waarom je nog deze archeologische meuk uit het steenen tijdperk zou willen ?
- pvanlingen
- Berichten: 1587
- Lid geworden op: vr 21 dec 2007, 13:35
- Locatie: Dronten
- OWC
- Ook commercieel actief
- Berichten: 3854
- Lid geworden op: wo 02 mei 2018, 14:53
- Locatie: West Friesland
- Contacteer:
Re: Gezocht een paar Crescendo of mini Crescendo printen.
Ik heb je ook nog een pb gestuurd trouwens 
- pvanlingen
- Berichten: 1587
- Lid geworden op: vr 21 dec 2007, 13:35
- Locatie: Dronten
Re: Gezocht een paar Crescendo of mini Crescendo printen.
Inderdaad, de pb naar jou was wat later dan gepland.
Paul.
Paul.
Re: Gezocht een paar Crescendo of mini Crescendo printen.
Paul ,
Heb je al wat gevonden ?
Heb je al wat gevonden ?
- pvanlingen
- Berichten: 1587
- Lid geworden op: vr 21 dec 2007, 13:35
- Locatie: Dronten
Re: Gezocht een paar Crescendo of mini Crescendo printen.
Nee Patrick, nog geen bestaande printen gevonden.
Maar er is wel iemand van het forum die vanaf de layout van Elektuur een paar printen voor me wil maken.
Gr,
Paul.
Maar er is wel iemand van het forum die vanaf de layout van Elektuur een paar printen voor me wil maken.
Gr,
Paul.
Re: Gezocht een paar Crescendo of mini Crescendo printen.
Je bouwt hem graag zelf ?
Ik heb 2 stabiel werkende modules liggen van de 250 Watt versie .
Ik heb 2 stabiel werkende modules liggen van de 250 Watt versie .
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
- pvanlingen
- Berichten: 1587
- Lid geworden op: vr 21 dec 2007, 13:35
- Locatie: Dronten
Re: Gezocht een paar Crescendo of mini Crescendo printen.
Deze versterkers kunnen prima klinken.
Wees er maar zuinig op.
Als je wat modificaties toepast kun je b.v. de elco's uit de tegenkoppeling kwijt.
http://raylectronics.nl/frame_it.html?h ... cendo.html
Wees er maar zuinig op.
Als je wat modificaties toepast kun je b.v. de elco's uit de tegenkoppeling kwijt.
http://raylectronics.nl/frame_it.html?h ... cendo.html
Re: Gezocht een paar Crescendo of mini Crescendo printen.
Heb je eventueel interesse ?
- pvanlingen
- Berichten: 1587
- Lid geworden op: vr 21 dec 2007, 13:35
- Locatie: Dronten
Re: Gezocht een paar Crescendo of mini Crescendo printen.
Nee Patrick, geen interesse hoor.
Dank je wel.
Dank je wel.
Re: Gezocht een paar Crescendo of mini Crescendo printen.
Ik dacht dat ik deze enige tijd geleden had weggegooid, (na demontage van de mosfet's)
Maar hij bleek ergens onder te liggen, op de werkbank.
Zoals ik eerder schreef, heb ik er nog eentje, maar dan in glasvezel, zoals op de foto van Patrick.
Ik kan hem alleen niet zo snel terugvinden...maar hij moet er wel zijn.
Je mag ze beiden zo hebben tegen verzendkosten.
Maar hij bleek ergens onder te liggen, op de werkbank.
Zoals ik eerder schreef, heb ik er nog eentje, maar dan in glasvezel, zoals op de foto van Patrick.
Ik kan hem alleen niet zo snel terugvinden...maar hij moet er wel zijn.
Je mag ze beiden zo hebben tegen verzendkosten.
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
- pvanlingen
- Berichten: 1587
- Lid geworden op: vr 21 dec 2007, 13:35
- Locatie: Dronten
Re: Gezocht een paar Crescendo of mini Crescendo printen.
En een PB terug.
-
ericennanske
- Berichten: 2
- Lid geworden op: zo 19 jan 2025, 11:55
Re: Gezocht een paar Crescendo of mini Crescendo printen.
Hoi Patrick. Ik heb wel interesse om de Crescendo modules over te nemen. Heb je ze nog? Ik hoor het graag.
Ook als anderen nog onderdelen hier van hebben liggen.
Ook als anderen nog onderdelen hier van hebben liggen.
Re: Gezocht een paar Crescendo of mini Crescendo printen.
Heb ze nog liggen .
-
ericennanske
- Berichten: 2
- Lid geworden op: zo 19 jan 2025, 11:55
Re: Gezocht een paar Crescendo of mini Crescendo printen.
Ik heb wel interesse. Ik zal je een PB sturen.
