Te koop,
Een paar Lii-Audio W15 woofers.
Altijd naar tevredenheid gebruikt en in zo goed als nieuwe staat.
Werkt heel mooi in een open baffle.
Dit is een paar van de 2de generatie (zwarte conus). Dit is naar mijn mening de mooiste en ook de gene zonder problemen.
Technical Data:
• Related power – Maximum power: 100W – 150W
• Nominal Inpendance Z: 8+8 Ohm
• Fs: 27.6Hz
• Qms: 14.6
• Vas: 656 L
• Cms: 0.6 mm/N
• Mms: 95 g
• Rms: 0.81 kg/S
• Xmax: 15 mm(peak)
• Xmech: 20 mm(peak)
• Sd: 855 sqcm
• Vd: 2.05L (p-p)
• Qes: 0.97
• Re: 3.12 ohm
• Le: 0.04 mH
• Z: 6.7 ohm
• Bl: 6.1 T/m
• Pe: 100W (cont.)
• Qts: 0.79
• Sensitiviry (2.83V / 1m): 91 .3dB (single coil)
• Sensitiviry (2.83V / 1m): 95.6 dB (dual coil)
Nieuwprijs: €795
Marktplaats: €600
Forumprijs: €550
Alleen ophalen.
Lii-Audio W15
Lii-Audio W15
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
Laatst gewijzigd door hardbats op za 15 mar 2025, 12:14, 1 keer totaal gewijzigd.
Re: Lii-Audio W15
Hi Hardbats,
Speakers nog te koop?
Waar woon je?
Jan Willem
Speakers nog te koop?
Waar woon je?
Jan Willem
Re: Lii-Audio W15
Hoi Jan Willem,
Ja ze zijn nog te koop.
Ze liggen in Etten-Leur.
Ja ze zijn nog te koop.
Ze liggen in Etten-Leur.
Re: Lii-Audio W15
Dank voor je bericht! Voor 500 euro kom ik ze ophalen.
- Barry2001
- Algemene moderator
- Berichten: 15171
- Lid geworden op: zo 22 mar 2009, 16:57
- Locatie: Hengelo
- Contacteer:
Re: Lii-Audio W15
Wil je prijs afspraken via pb doen, dank.
Re: Lii-Audio W15
Sorry, ben nieuw hier
- Barry2001
- Algemene moderator
- Berichten: 15171
- Lid geworden op: zo 22 mar 2009, 16:57
- Locatie: Hengelo
- Contacteer:
Re: Lii-Audio W15
No problem, welkom hier.
