En nu kun je niet kiezen?
Radiostreams in hoge resolutie
Moderator: Beheerdersteam
Re: Radiostreams in hoge resolutie
Voor de proggies onder ons: https://progressieverock.nl/website.php . Ook flac.
Re: Radiostreams in hoge resolutie
Hij staat ook gewoon in de lijst van Radio Now Playing in Daphile:
Re: Radiostreams in hoge resolutie
Had geen zin om te gaan zoeken, snel een URL toevoegen is dan wel zo handig.
Re: Radiostreams in hoge resolutie
Staat gewoon direct onder de "P" van "Progrock". Was ook niet voor jou, jij hebt hem al
Maar na een half uurtje heb ik de Mellotrons wel weer gehoord. Radio Now Playing is trouwens best wel handig om zo eens door de diverse zenders te lopen. Zitten best leuke tussen.
Re: Radiostreams in hoge resolutie
Viel toch in slaap... W.m.b. waren de Beatles de enige echte progband 
Re: Radiostreams in hoge resolutie
'Tis hier tot dusver wel erg Paradise wat de klok slaat maar er is zo veel meer: https://www.hiresaudio.online/
Qua HiRes radio is veel hier te vinden: https://www.hiresaudio.online/category/radio/ Zelf vind ik "SuperStereo" wel een fijne met diverse thema streams. Beetje maf eigenlijk je te realiseren dat je probleemloos HiRes zit te streamen vanuit Zuid America.
Qua HiRes radio is veel hier te vinden: https://www.hiresaudio.online/category/radio/ Zelf vind ik "SuperStereo" wel een fijne met diverse thema streams. Beetje maf eigenlijk je te realiseren dat je probleemloos HiRes zit te streamen vanuit Zuid America.
Re: Radiostreams in hoge resolutie
Ik zie hem wel staan in orange squeeze maar hij wil niet afspelen, de aac-high werkt wel maar de flac niet Peter
Re: Radiostreams in hoge resolutie
Bedoel je het "SuperStereo" station? Zelf even hier vandaan de url's kopiëren en plakken: http://www.superstereohires.com/streams/ Afspelen in Daphile met de "Tune In URL" plugin. Ik gebruik Orange eigenlijk niet maar de Daphile web interface op de tablet. Toch stuk fijner.
[edit]
Zit even bij Radio Now Playing te kijken en daar klopt de Flac URL ook niet, de AAC URL wel:
Moet zijn: http://icecast.centaury.cl:7570/SuperStereoHiRes2
[edit]
Zit even bij Radio Now Playing te kijken en daar klopt de Flac URL ook niet, de AAC URL wel:
Moet zijn: http://icecast.centaury.cl:7570/SuperStereoHiRes2
