Klasse A/B vs D
Moderator: Beheerdersteam
Re: Klasse A/B vs D
Zeker voor het mid-hoog kun je makkelijk een CA pakken, jij speelt vierweg en dan zou je alleen voor het laag een klasse D nodig hebben denk ik zo?
Re: Klasse A/B vs D
Psies! En voor het laag speelt de resterende weinige cross-over vervorming geen rol. Daar zou hij dan eventueel bij de Groundsound kunnen blijven. Dat zijn op zich prima versterkers. Lijkt mij financieel ook een stuk overzichtelijker.
