Wel eerst de basketballers of wat zit er tegenwoordig op zaterdag eruit kickenbert stoltenborg schreef: ↑vr 03 jan 2025, 19:13In die sporthal kun je mooi ground plane metingen doen![]()
12e luisterdag Oost Nederland zaterdag 8 februari 2025
Moderator: Beheerdersteam
Forumregels
Zelbouwaudio.nl draagt evenementen een warm hart toe en is erg dankbaar voor eventuele donaties die eruit voortvloeien, maar is er op generlei wijze bij betrokken. De verantwoordelijkheid voor evenementen ligt dan ook bij de organisatoren ervan, ongeacht hun rol op deze website.
Zelbouwaudio.nl draagt evenementen een warm hart toe en is erg dankbaar voor eventuele donaties die eruit voortvloeien, maar is er op generlei wijze bij betrokken. De verantwoordelijkheid voor evenementen ligt dan ook bij de organisatoren ervan, ongeacht hun rol op deze website.
- Barry2001
- Algemene moderator
- Berichten: 15172
- Lid geworden op: zo 22 mar 2009, 16:57
- Locatie: Hengelo
- Contacteer:
Re: 12e luisterdag Oost Nederland zaterdag 8 februari 2025
-
Westerwolder
- Berichten: 16
- Lid geworden op: wo 15 dec 2021, 20:34
Re: 12e luisterdag Oost Nederland zaterdag 8 februari 2025
Ben er dit jaar graag weer bij, samen met vriend Ab Engberts. Is er nog ruimte om mijn 8 inch transmissielijn met Aurel Bryan drivers te demonstreren? Liefst in een ruimte met aanwezige (buizen)amp en cd-speler?
- Barry2001
- Algemene moderator
- Berichten: 15172
- Lid geworden op: zo 22 mar 2009, 16:57
- Locatie: Hengelo
- Contacteer:
Re: 12e luisterdag Oost Nederland zaterdag 8 februari 2025
Die ruimte is er altijd, en anders maken we ruimte
Leuk dat je meedoet, welkom, je maat ook natuurlijk.
In elk geval brengt Peter zijn SV572 class A buizenversterker mee, mogen de Transmissielijn speakers bij jou op de versterker Peter?
CD speler heb ik nog niet gezien bij de aanmeldingen, heb er zelf geen in elk geval, neemt iemand een speler mee?
In elk geval brengt Peter zijn SV572 class A buizenversterker mee, mogen de Transmissielijn speakers bij jou op de versterker Peter?
CD speler heb ik nog niet gezien bij de aanmeldingen, heb er zelf geen in elk geval, neemt iemand een speler mee?
Re: 12e luisterdag Oost Nederland zaterdag 8 februari 2025
Ik heb her en der nog wel wat cd spelers liggen, maar niets bijzonders.
Re: 12e luisterdag Oost Nederland zaterdag 8 februari 2025
Ik kan wel een cd-speler meenemen.
-
Westerwolder
- Berichten: 16
- Lid geworden op: wo 15 dec 2021, 20:34
Re: 12e luisterdag Oost Nederland zaterdag 8 februari 2025
Anders breng ik mijn eigen gemodde Philips speler mee hoor, geen enkel probleem.
Re: 12e luisterdag Oost Nederland zaterdag 8 februari 2025
Ik neem in ieder geval mijn tascam mee voor de liefhebber. Die zit in een tasje en werkt prima nadat ie is opgewarmd.
Daarnaast zou ik nog een kleine NAD mee kunnen pakken.
De monitors die ik in gedachten had mee te nemen gaan het zeker niet worden. De grotere coax phl/bms speakers verwacht ik wel klinkend te krijgen. Maar of dat hifi word?
Daarnaast zou ik nog een kleine NAD mee kunnen pakken.
De monitors die ik in gedachten had mee te nemen gaan het zeker niet worden. De grotere coax phl/bms speakers verwacht ik wel klinkend te krijgen. Maar of dat hifi word?
-
Westerwolder
- Berichten: 16
- Lid geworden op: wo 15 dec 2021, 20:34
Re: 12e luisterdag Oost Nederland zaterdag 8 februari 2025
Ander idee... ipv mijn cd-speler kan ik mijn diy streamer meenemen op basis van rpi met ProtoDac. Scheelt ook weer cd's meenemen...
- Barry2001
- Algemene moderator
- Berichten: 15172
- Lid geworden op: zo 22 mar 2009, 16:57
- Locatie: Hengelo
- Contacteer:
Re: 12e luisterdag Oost Nederland zaterdag 8 februari 2025
Heb de monitoren verwijderd uit de lijst. CD speler is altijd wel handig.beijert schreef: ↑di 07 jan 2025, 15:51Ik neem in ieder geval mijn tascam mee voor de liefhebber. Die zit in een tasje en werkt prima nadat ie is opgewarmd.
Daarnaast zou ik nog een kleine NAD mee kunnen pakken.
De monitors die ik in gedachten had mee te nemen gaan het zeker niet worden. De grotere coax phl/bms speakers verwacht ik wel klinkend te krijgen. Maar of dat hifi word?![]()
- Barry2001
- Algemene moderator
- Berichten: 15172
- Lid geworden op: zo 22 mar 2009, 16:57
- Locatie: Hengelo
- Contacteer:
Re: 12e luisterdag Oost Nederland zaterdag 8 februari 2025
Ja in het kader van DIY zekerWesterwolder schreef: ↑di 07 jan 2025, 18:53Ander idee... ipv mijn cd-speler kan ik mijn diy streamer meenemen op basis van rpi met ProtoDac. Scheelt ook weer cd's meenemen...
Re: 12e luisterdag Oost Nederland zaterdag 8 februari 2025
Ik heb vorig jaar om te streamen mijn telefoon als access point gebruikt, ging prima. Bijkomend voordeel is dat je de configuratie thuis helemaal in orde kan maken en testen.
- Barry2001
- Algemene moderator
- Berichten: 15172
- Lid geworden op: zo 22 mar 2009, 16:57
- Locatie: Hengelo
- Contacteer:
Re: 12e luisterdag Oost Nederland zaterdag 8 februari 2025
Als je abonnement dat toestaat (en je dus gebruik maakt van 4/5G) gaat dat zeker goed. Mogelijk ook Wifi hoor, maar even de vraag hoe goed/slecht dat is terplekke.
Re: 12e luisterdag Oost Nederland zaterdag 8 februari 2025
Geen zelfbouw maar wel heel heel goed klinkende dac met ess9039 en gebalanceerd en ongebalanceerd uit, 384khz pcm, 32 bit,dsd.
Nieuw voor 100euro. Ongelofelijk veel goed geluid voor weinig geld.
Meenemen of niet?
Nieuw voor 100euro. Ongelofelijk veel goed geluid voor weinig geld.
Meenemen of niet?
-
Westerwolder
- Berichten: 16
- Lid geworden op: wo 15 dec 2021, 20:34
Re: 12e luisterdag Oost Nederland zaterdag 8 februari 2025
Ik ga voor die tijd eens kijken of ik eea zodanig aan de praat kan krijgen dat ik geen gebruik hoef te maken van de wifi aldaar. Desnoods benaderen via Bluetooth. Lukt het niet of is het niet voldoende stabiel, dan neem ik mijn gemodificeerde Philips cd speler mee.
Re: 12e luisterdag Oost Nederland zaterdag 8 februari 2025
Ik heb weer een nieuw setje full range ESL in de steigers staan...
Is er nog een plekje om deze elektrostaten te demonstreren op 8 februari?
Is er nog een plekje om deze elektrostaten te demonstreren op 8 februari?
- Barry2001
- Algemene moderator
- Berichten: 15172
- Lid geworden op: zo 22 mar 2009, 16:57
- Locatie: Hengelo
- Contacteer:
Re: 12e luisterdag Oost Nederland zaterdag 8 februari 2025
Ja wil je 'm meenemen? Heb 'm genoteerd, welke (merk) is het?
Prima, je kunt zelf wel beoordelen hoe goed BlueTooth voor dit doel is, en anders de CD speler.Westerwolder schreef: ↑vr 10 jan 2025, 8:12Ik ga voor die tijd eens kijken of ik eea zodanig aan de praat kan krijgen dat ik geen gebruik hoef te maken van de wifi aldaar. Desnoods benaderen via Bluetooth. Lukt het niet of is het niet voldoende stabiel, dan neem ik mijn gemodificeerde Philips cd speler mee.
- Barry2001
- Algemene moderator
- Berichten: 15172
- Lid geworden op: zo 22 mar 2009, 16:57
- Locatie: Hengelo
- Contacteer:
Re: 12e luisterdag Oost Nederland zaterdag 8 februari 2025
Dat dacht ik wel dat er plaats is
Edit: even teruggezocht, 2017 was de vorige demo:
Re: 12e luisterdag Oost Nederland zaterdag 8 februari 2025
Ik zal een complete set, voor- en eindversterker en een CD speler meenemen.
Wanneer iemand een andere schakel in de keten wil uitproberen kan dat altijd.
Wanneer iemand een andere schakel in de keten wil uitproberen kan dat altijd.
Re: 12e luisterdag Oost Nederland zaterdag 8 februari 2025
Dac is Akliam pd6 met bijpassende kabels. Alleen usb in.
Re: 12e luisterdag Oost Nederland zaterdag 8 februari 2025
Ik zal de akliam dac samen met hoofdtelefoon meenemen. Je kan dan met je telefoon(usb c) hierna luisteren.
Re: 12e luisterdag Oost Nederland zaterdag 8 februari 2025
De hybride purifi voorzien van kast voor luisterdag. Deze zat al 3 jaar op een plankje.
Re: 12e luisterdag Oost Nederland zaterdag 8 februari 2025
Dat is wel een interessante versterker!
