Voor vraag naar gebruikte, audio-gerelateerde zaken of wellicht een dienst.... Hier a.u.b. géén vragen en discussies over verkoopadressen van nieuw spul. Die horen thuis in de bouwforums, waar anderen er ook iets aan kunnen hebben.
meanman64
Berichten: 2617 Lid geworden op: di 31 jul 2007, 23:41
Locatie: peer belgium
Bericht
door meanman64 » do 02 jan 2025, 18:19
Heeft iemand een stuk Mylar liggen van 50 x 50 cm ?
meanman64
Berichten: 2617 Lid geworden op: di 31 jul 2007, 23:41
Locatie: peer belgium
Bericht
door meanman64 » vr 03 jan 2025, 8:46
Mijn broer zei dat het niet veel uitmaakt maar hoe dunner hoe beter .
Zal eens vragen waarvoor het moet dienen .
meanman64
Berichten: 2617 Lid geworden op: di 31 jul 2007, 23:41
Locatie: peer belgium
Bericht
door meanman64 » vr 03 jan 2025, 11:28
Vraagprijs ?
Rien Kleinjan
Berichten: 124 Lid geworden op: do 11 sep 2008, 20:14
Bericht
door Rien Kleinjan » vr 03 jan 2025, 21:08
Verzenden is zo rond de 10 euro (kartonnen koker). Laten we zeggen 15 euro totaal? Waar heb je het trouwens voor nodig?
meanman64
Berichten: 2617 Lid geworden op: di 31 jul 2007, 23:41
Locatie: peer belgium
Bericht
door meanman64 » vr 03 jan 2025, 21:23
Mijn broer is bezig met microfoons ontwerpen en daar zou het voor moeten dienen .
Rien Kleinjan
Berichten: 124 Lid geworden op: do 11 sep 2008, 20:14
Bericht
door Rien Kleinjan » za 04 jan 2025, 20:27
Ik denk dat je voor een microfoon nog dunnere folie moet gebruiken.
meanman64
Berichten: 2617 Lid geworden op: di 31 jul 2007, 23:41
Locatie: peer belgium
Bericht
door meanman64 » za 11 jan 2025, 10:40
Laat dit weekend nog iets weten of het kan dienen .
Update : blijkt toch te dik te zijn , bedankt om te reageren .