Wegens tijdgebrek bied ik 2 zelfbouw monoblokken aan van Ampdesign uit Duitsland aan, gebouwd door iemand anders.
Ik was van plan deze op te waarderen en in een andere behuizing te maken, maar daar is het nooit van gekomen.
Buizen zijn er ook bij (6SN7EH en 2A3 Gold van Electro-Harmonix).
Ooit gekocht van een ander forum lid voor € 400,-
Forumprijs: € 300,- voor beide monoblokken samen.
Edit: nog wat foto's toegevoegd.
2A3 buizen monoblok
2A3 buizen monoblok
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
Laatst gewijzigd door Teigetje op ma 16 dec 2024, 8:53, 2 keer totaal gewijzigd.
- Leeuwarden
- Berichten: 12769
- Lid geworden op: zo 19 sep 2004, 14:47
- Locatie: Nog niet gevonden
Re: 2A3 buizen monoblok
Wat of wie is AMP Duitsland?
Re: 2A3 buizen monoblok
AMP Duitsland is Ampdesign.de. Zij ontwerpen versterker kits en verkopen onderdelen en buizen.
- RobertD
- Berichten: 4408
- Lid geworden op: di 10 jul 2007, 19:52
- Locatie: Alphen a.d. Rijn
- Contacteer:
Re: 2A3 buizen monoblok
Wat voor trafo's zitten hierop?
Re: 2A3 buizen monoblok
ik mis nog een foto vd aansluitingenkant
Re: 2A3 buizen monoblok
Ik weet niet welk merk het is, maar het zijn volgens mij redelijk standaard UGT's. Ik was van plan deze te vervangen door exemplaren van Vlaar, maar daar is niets van terecht gekomen. De Vlaartronic UGT's zijn al verkocht, maar de monoblokken zijn er nog...
Re: 2A3 buizen monoblok
Prive mail verstuurd
