Lii-Audio W12 4 stuks

Verouderde en afgehandelde advertenties van afgelopen jaar.
Gesloten
Gebruikersavatar
hardbats
Berichten: 2416
Lid geworden op: wo 01 mei 2019, 13:35

Lii-Audio W12 4 stuks

Bericht door hardbats »

Te koop aangeboden:

4 stuks Lii-Audio (Lii-Song) W-12
De kleinste woofer in de Lii-Audio lijn. De 12 inch.
Ontworpen naar de zeer goede W-15 (15inch).

De woofer zijn nieuw en nog nooit in een baffle geplaatst.
Zijn op dit moment niet nieuw te koop in europa, dit is de enige set.
Wegens wijziging van mijn plannen zijn ze te kopen.

Technical Data:


Related power – Maximum power: 100W – 150W

Nominal Inpendance Z: 8+8 Ohm

Fs: 35.36Hz

Qms: 5.529

Vas: 473 L

Cms: 0.199 mm/N

Mms: 64.3 g

Xmax: 15 mm(peak)

Xmech: 20 mm(peak)

Sd: 510.71 sqcm

Qes: 0.802

Qts: 0.700

Re: 7.60 ohm

Sensitiviry (2.83V / 1m): 93 .6dB (single coil)



Vraagprijs forum: €800
Nieuwprijs: $1116 ex verzenden en btw (niet te koop in europa)
Alleen op te halen.

Zie ook mijn andere advertentie voor de Top-of-the-line fullrange van Lii-Audio.
20241113_203324.jpg
20241113_203337.jpg
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
Laatst gewijzigd door hardbats op ma 06 jan 2025, 11:01, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
hardbats
Berichten: 2416
Lid geworden op: wo 01 mei 2019, 13:35

Re: Lii-Audio W12 4 stuks

Bericht door hardbats »

Prijsdrop: €800
Klaus-Audio
Berichten: 3
Lid geworden op: za 30 nov 2024, 17:12

Re: Lii-Audio W12 4 Stück

Bericht door Klaus-Audio »

Hallo, ik wil graag 4 stuks Lii W12 kopen of niet in Duitsland bezorgen. Waar woon je in Nederland? Ik woon in de omgeving van Duisburg.
Gebruikersavatar
hardbats
Berichten: 2416
Lid geworden op: wo 01 mei 2019, 13:35

Re: Lii-Audio W12 4 stuks

Bericht door hardbats »

Ze liggen in Etten-Leur, naast Breda. Ik verzend ze liever niet.
Gebruikersavatar
Leeuwarden
Berichten: 12769
Lid geworden op: zo 19 sep 2004, 14:47
Locatie: Nog niet gevonden

Re: Lii-Audio W12 4 stuks

Bericht door Leeuwarden »

Ik begrijp dat niet willen verzenden nooit niet zo goed, maar daar staat tegenover dat het nog geen twee uren rijden is. De -verzending- vanuit China duurde hoogstwaarschijnlijk langer…
Gebruikersavatar
Shadow
Berichten: 20399
Lid geworden op: vr 28 jan 2011, 20:56
Locatie: Vlissingen

Re: Lii-Audio W12 4 stuks

Bericht door Shadow »

Dat kan alleen super goed verpakt en dan nog komen ze regelmatig beschadigd aan, daar is een topic over hier zelfs...
Gebruikersavatar
Leeuwarden
Berichten: 12769
Lid geworden op: zo 19 sep 2004, 14:47
Locatie: Nog niet gevonden

Re: Lii-Audio W12 4 stuks

Bericht door Leeuwarden »

Het gaat (heel veel) vaker goed dan fout.
Klaus-Audio
Berichten: 3
Lid geworden op: za 30 nov 2024, 17:12

Re: Lii-Audio W12 4 stuks

Bericht door Klaus-Audio »

Hallo,
Sorry dat ik nu pas contact met u opneem, ik heb het momenteel erg druk op mijn werk. Jaarlijkse financiële overzichten
Ik ga geen 12" speakers kopen
Omdat ik het systeem om optische redenen niet aan mijn vrouw kon opleggen.
Ik ben nu op zoek naar 2 LiiW15.
Je moet gewoon bereid zijn een compromis te sluiten.
Allereerst bedankt voor uw geduld
Gebruikersavatar
hardbats
Berichten: 2416
Lid geworden op: wo 01 mei 2019, 13:35

Re: Lii-Audio W12 4 stuks

Bericht door hardbats »

Die heb ik eventueel ook te koop. Als u mij een persoonlijk bericht stuurt kunnen we het daar over hebben.
Klaus-Audio
Berichten: 3
Lid geworden op: za 30 nov 2024, 17:12

Re: Lii-Audio W12 4 Stück

Bericht door Klaus-Audio »

ja das ist gut, welche Preisvorstellung haben Sie. Ich schätze aber das ich erst im Januar die W15 holen könnte.
Gebruikersavatar
hardbats
Berichten: 2416
Lid geworden op: wo 01 mei 2019, 13:35

Re: Lii-Audio W12 4 stuks

Bericht door hardbats »

Verkocht
Gesloten