Ben op zoek naar een degelijk actieve sub voor onder mijn bestuurderszetel .
het is een Fiat Ducato , heb dus wel wat ruimte onder die stoel , ook zeker in de hoogte , heb ongeveer 36 x 36 x 20 cm
Het probleem elke shop geeft mij zowat een ander merk , type als ik de vraag stel " welke is nu het best "
Daarom hier even de vraag , ik heb er ondertussen hier een heel deel die in aanmerking zouden komen , mijn voorkeur zou naar een 10" gaan , maar toch krijg ik aanbevelingen voor een 8" .
Deze heb ik al gevonden
Hertz DBA201F
JBL Basspro SL2
Infinity Basslink SM2
Phoenix Gold ZR10P
Phoenix Gold ZB8P
Option Drive 10UA
Helix U10A
Ground Zero GZCS SW-1000A
Rockford Fosgate PS8
Zie het bos niet meer door de bomen !!
Wat denken jullie ?
Welke actieve sub ?
Moderator: Beheerdersteam
Re: Welke actieve sub ?
Zit geen rommel tussen denk ik zo, maar deze vragen hebben we toch al doorgenomen in een ander topic van je?
Re: Welke actieve sub ?
Shadow ,
ergens een beetje wel maar ging niet specifiek over welke sub , maar meer over hoe ik hem best kon aansluiten meer dan over solderen of met kabelschoentjes .
Nu dat ik aan het zoeken ben welke ik best neem krijg ik uiteraard in elke shop wel een ander exemplaar aangeboden , waarschijnlijk iets dat zij graag verkopen dan , als ik dan reviews opzoek via google vind je van elk model wel iets dat niet goed is .
daarom wil ik het kaf van het koren schijden om de beste keuze te nemen .
de uiteindelijk inbouw zal waarschijnlijk nog even moeten wachten doordat ik het buiten moet doen , dus liefst in een beetje goed weer .
ergens een beetje wel maar ging niet specifiek over welke sub , maar meer over hoe ik hem best kon aansluiten meer dan over solderen of met kabelschoentjes .
Nu dat ik aan het zoeken ben welke ik best neem krijg ik uiteraard in elke shop wel een ander exemplaar aangeboden , waarschijnlijk iets dat zij graag verkopen dan , als ik dan reviews opzoek via google vind je van elk model wel iets dat niet goed is .
daarom wil ik het kaf van het koren schijden om de beste keuze te nemen .
de uiteindelijk inbouw zal waarschijnlijk nog even moeten wachten doordat ik het buiten moet doen , dus liefst in een beetje goed weer .
Re: Welke actieve sub ?
De grootste die past is het best lijkt me, liever een 10 of 12" dan een 8" als dat past...
Re: Welke actieve sub ?
ja , zou ik ook denken , maar een 12" under seat heb ik nog nergens gevonden
