Het was een leuke bouw maar niet mijn soort speaker.
Eerst maar even afwerken
Moderator: Beheerdersteam
Dat is minder OpaBert!OpaBert schreef: ↑vr 04 feb 2022, 14:12Nee maar dat zal toch wel zeker , ik zit in enige stress daar ik misschien ook Corona heb
Dinsdag mijn schoonzus op de koffie gehad , die wist dat het wat minder goed ging hier en heeft woensdag boodschappen gedaan voor me
En Donderdags smorgens had ze een zelftest gedaan 2 streepjes
Nu moet ik 5 dgn na woensdag dus ook een test doen, ik begin al van alles te voelenis de aard van het beestje,
Maar zondag morgen testen
En de Speakers van Honda en van Bouwer Bas in Breda
Wees er in iedergeval op voorbereid, maar dit gaat wel heel erg diep voor een dergelijke driver
Wordt wel tijd
Het zou kunnen dat het assortiment gewijzigd is. Misschien dat hij het wel kan leveren als je hem vraagt?HH.Scott schreef: ↑zo 01 dec 2024, 22:13Dank je wel. Ik ben op hun site gaan neuzen. Niet precies alle weerstanden zijn er zag ik. De collectie is misschien veranderd na een paar jaar...
Daarnaast ben ik video's gaan kijken om elektronica-onderdelen te gaan begrijpen![]()
Zo weet ik nu bv dat de cement weerstanden eigenlijk bedoeld zijn voor hete omstandighedenVond je die gewoon cool?
Je schema begin ik ook te begrijpen. Phoe hé...ik ben groentje àf nuEen wereld gaat voor mij open zeg...
Ps. dit kanaal krijgt lovende kritieken!