advies gevraagd luidsprekers voor Quad 33 / 303
Moderator: Beheerdersteam
- OWC
- Ook commercieel actief
- Contacteer:
Re: advies gevraagd luidsprekers voor Quad 33 / 303
Lijkt mij persoonlijk niet al te best voor turbulentie bijeffecten etc.
Hmmm misschien wel maar wil het toch proberen, als het storende effecten geeft als de speakers ingespeeld zijn kan ik nog besluiten er nog de terminals infrezen.
Ik dacht de bodemplaat demonteerbaar te maken zodat ik makkelijk bij de crossover kan en dus ook de terminal kan plaatsen
Ik dacht de bodemplaat demonteerbaar te maken zodat ik makkelijk bij de crossover kan en dus ook de terminal kan plaatsen
Heb mij de opmerking van OWC toch maar terharte genomen
Minimalistischer krijg ik het niet bedacht of ik moet de kabel vast monteren en dát lijkt me dus echt niet handig
Minimalistischer krijg ik het niet bedacht of ik moet de kabel vast monteren en dát lijkt me dus echt niet handig
Hoihoi EINDELIJK! Na een jaar eindelijk verder met bouwen, de platen hout zijn gezaagd vorige week. De zaagtafel stond opgeslagen in Limburg en dat duurde dus een jaar voor ie terug de werkplaats in kon. M'n speakers waren als eerste zaagklus aan de beurt, na eindeloos tweeken om alles haaks en recht te stellen en het resultaat was perfect. En nú staan ze heerlijk te spelen in mn huiskamer, ben er zo mee in mn nopjes. Wat een mooi zuiver geluid en dynamiek, ook als het volume laag staat. Perfecte speakers voor mn Quad.
De afwerking moet nog gebeuren maar eerst maar eens genieten
Iedereen super bedankt voor het meedenken

De afwerking moet nog gebeuren maar eerst maar eens genieten
Iedereen super bedankt voor het meedenken

Met frontjes

Ogh en het geluid , wat klinken ze toch fijn
Ben in mn nopjes

Ogh en het geluid , wat klinken ze toch fijn
Ben in mn nopjes