Dutch Audio Event
Moderator: Beheerdersteam
Re: Dutch Audio Event
Een fraai stukje Tool op de Gryphon set was voor mij het hoogtepunt van de dag! 
Re: Dutch Audio Event
Iemand deze grote jongens gehoord? Die heb ik compleet gemist:
https://www.hifipig.com/wp-content/uplo ... 000489.jpg
https://www.hifipig.com/wp-content/uplo ... 000489.jpg
Re: Dutch Audio Event
Ik heb bij de demo gezeten van die set. Heel dynamisch, heel hard ook... en qua stereo beeld vond ik het wat tegen vallen.
-
ds23man
- Ook commercieel actief
- Berichten: 28478
- Lid geworden op: za 05 sep 2009, 18:46
- Locatie: Bananenrepubliek
Re: Dutch Audio Event
Als je een hoorn een kwartslag verkeerd monteert krijg je een raar stereobeeld.
Re: Dutch Audio Event
Ja ziet er vreemd uit, maar inderdaad allemaal PA units zo te zien, dus zal hoog rendement hebben en luid kunnen afspelen, balen dat ik deze gemist heb. Maar dankzij het uitstekende foto verslag van hifipig toch nog iets van meegekregen dus.
Re: Dutch Audio Event
Dit was Accuton drivers met Be hoog...
Re: Dutch Audio Event
Van de week even de lokale hifi klubben bezocht om de radiants te beluisteren, was toch wel erg benieuwd na alle geluiden hier. Heb ze beluisterd op dit nummer en was aangenaam verrast door de breedbeeld definitie van de ribbons en de fijne overgang met de ptt. Bas klonk een beetje aangezet maar zal denk ik de luister positie geweest zijn.
Vraag mij trouwens af of Bruno al plannen heeft voor een vervangende achterplaat want wat er nu inzit is nogal passief en niet echt revolutionair
Vraag mij trouwens af of Bruno al plannen heeft voor een vervangende achterplaat want wat er nu inzit is nogal passief en niet echt revolutionair
Re: Dutch Audio Event
Dan had je zeker goede muziek, heb het meeste werk van hem, helaas heeft de kanker hem ook te pakken gekregen.
Ben wel op concerten van hem met zijn band geweest, leuke sfeer en vaak dan een goede muzikale humor.
De bas speler kon op goed omgaan met een hout spanen kaasverpakking als ritme ondersteuning, of een zo een grote slagwerk dikke Mallet op de snaren van de grote Bas.
Ik wist niet hoe de naam is van zo een stok
https://www.thomann.de/nl/rohema_grosse ... 238253.htm
Ben wel op concerten van hem met zijn band geweest, leuke sfeer en vaak dan een goede muzikale humor.
De bas speler kon op goed omgaan met een hout spanen kaasverpakking als ritme ondersteuning, of een zo een grote slagwerk dikke Mallet op de snaren van de grote Bas.
Ik wist niet hoe de naam is van zo een stok
https://www.thomann.de/nl/rohema_grosse ... 238253.htm
- Leeuwarden
- Berichten: 12769
- Lid geworden op: zo 19 sep 2004, 14:47
- Locatie: Nog niet gevonden
Re: Dutch Audio Event
https://www.google.com/search?q=camembe ... h16BAhNEAE
In alle soorten en maten, maar er is ook wel een Italiaanse https://www.fromagerieguillaume.nl/product/vacherin/
Ik durf niet te zeggen welke hij gebruikte, maat het klonk wel goed vlak bij de microfoon.
Re: Dutch Audio Event
Over minder dan een maand is het weer zover. Ik ga zondag de 5de, en ik neem mijn buurman mee. Wie gaat er nog meer?
- Olaf Analogue
- ZBA-megadonateur
- Berichten: 4781
- Lid geworden op: za 12 feb 2005, 18:41
Re: Dutch Audio Event
Zoals ieder jaar ben ook ik daar weer te vinden, iets waar ik altijd weer naar uitkijk.
Re: Dutch Audio Event
Ik wil wel gaan, maar heb nog fysiek ongemak door de niersteen operatie, dus het is een maybe..
Re: Dutch Audio Event
Vorig jaar gemist door een griepje, denk wel dat ik, op 1 van de dagen ga, maar nog niet zeker wanneer.
