Lege kast
Lege kast
Kan iemand hier nog wat mee? Een lege kast van een voormalige Philips mono versterker uit de jaren zeventig. Helemaal van metaal. Nieuw frontplaatje en een zwart gespoten kap en hij kan weer helemaal mee. Gratis afhalen of tegen verzendkosten
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
Re: Lege kast
De voedingstrafo die nog net zichtbaar is gaat er wel uit 
Re: Lege kast
Oh ja, hij is verkocht:-)
