Pico lino met vifa drivertjes
Pico lino met vifa drivertjes
Bij het opruimen van de studio kwam ik nog wat leuks tegen: een setje pico lino's met vifa drivertjes:
Gaat dus om deze set: https://www.lautsprechershop.de/hifi/picolino_en.htm
En de oude showcase zonder foto's helaas:
viewtopic.php?t=714
Zitten deze drivertjes in: http://www.spectrumaudio.de/breit/vifa/ ... S1198.html
Dit setje was voor de leuk, en als deze bij elkaar meer dan 20 uur gespeeld heeft is het veel.
Vraagprijs: 4 tientjes doen? Leuke drivertjes om iets omheen te bouwen voor twee tientjes per stuk, of lekker luisteren naar een schattige transmissie lijn.
En de oude showcase zonder foto's helaas:
viewtopic.php?t=714
Zitten deze drivertjes in: http://www.spectrumaudio.de/breit/vifa/ ... S1198.html
Dit setje was voor de leuk, en als deze bij elkaar meer dan 20 uur gespeeld heeft is het veel.
Vraagprijs: 4 tientjes doen? Leuke drivertjes om iets omheen te bouwen voor twee tientjes per stuk, of lekker luisteren naar een schattige transmissie lijn.
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
- VintageHarry
Re: Pico lino met vifa drivertjes
Leuk hoor! Af te halen in Alphen?
- VintageHarry
Dat is helaas niet bepaald om de hoek voor mij, maar ik stuur je toch even een pb.
- VintageHarry
Na overleg via pb blijkt er op korte termijn geen vervoersoptie te zijn, dus ik laat dit setje aan mij voorbijgaan.
- Henkjan
- Beheerder / Site Admin
- Contacteer:
ook niet via de luisterdag in Hengelo?
of is dat niet korte termijn genoeg?
of is dat niet korte termijn genoeg?
- VintageHarry
De aanbieder gaat niet naar deze luisterdag, dat was een van de dingen die ik via pb had gevraagd. Er is verder namelijk geen enkele haast bij.
Jammer, het zijn leuke drivertjes. Ik heb ze jaren in het dashboard van mijn VW Golf gehad. Met een subwoofer het beste geluid dat ik als car-audio heb gehad.
De PicoLino is ook een erg leuk speakertje wat ook best goed klinkt.
De PicoLino is ook een erg leuk speakertje wat ook best goed klinkt.
Zijn deze er nog?
Hoe klinkt dit in bv in vergelijk met een setje Ikea/Sonos speakers?
Voor in mijn keuken zou ik ook graag de overstap willen maken naar een iets beter en stabieler systeem dan Sonos en heb daar een Bluesound Powernode voor op het oog. Deze picolino's hebben precies de maat die ik ook maximaal kwijt kan op de beoogde plekken.
dank!
Voor in mijn keuken zou ik ook graag de overstap willen maken naar een iets beter en stabieler systeem dan Sonos en heb daar een Bluesound Powernode voor op het oog. Deze picolino's hebben precies de maat die ik ook maximaal kwijt kan op de beoogde plekken.
dank!
Ik wil geen discussie starten maar dit is toch een vraag waar teacher geen antwoord op kan geven? Of hij moet toevallig in het bezit zijn van IKEA/Sonos luidsprekers en dan is het nog de vraag of hij de juiste types heeft kunnen beluisteren
Voor die vier tientjes kun je je geen buil vallen en ik zou zeggen sla snel je slag voordat VintageHarry alsnog vervoer gaat regelen
Voor die vier tientjes kun je je geen buil vallen en ik zou zeggen sla snel je slag voordat VintageHarry alsnog vervoer gaat regelen
- VintageHarry
Chips, helemaal niet meer aan gedacht, ik was kortgeleden nog in Gouda en da’s aardig in de buurt ](./images/smilies/eusa_wall.gif)
-
e46eclipse
Het enige zinnige dat ik hiervan kan zeggen is dat de Picolino gedetailleerd en mooi ruimtelijk speelt , echter t.o.v. de play five set die hier thuis speelt, beslist tekort komt om met redelijk tot behoorlijk volume de huiskamer te vullen.MarcZERO schreef: ↑vr 11 okt 2024, 22:20Zijn deze er nog?
dank!
Ron
Weet iemand of dit leuke setje nog te koop is? Misschien zelfs iemand die onze teacher zou kunnen aantikken dat er interesse is?
Ik kreeg op tweakers een tikkie dan ik mij hier moest melden. Ja ze zijn er nog!
Haha, TOP. Ik had niet ZO snel een reactie verwacht. Ik had je een PB gestuurd of verzenden een optie is. Ik woon niet echt om de hoek.
Gr. Mischa
Gr. Mischa
Zou iemand nog eens even een berichtje naar Leon willen sturen dat er nog twee ongelezen berichten in zijn mailbox staan?
AUB
Bij voorbaat Dank !
AUB
Bij voorbaat Dank !
En nu zijn ze toch echt verkocht, mn laatste zelfbouwspul (ok, ik heb nog een quick and dirty kratradio staan).
Veel plezier ervan Mischa!
Veel plezier ervan Mischa!