Pico lino met vifa drivertjes

Verouderde en afgehandelde advertenties van afgelopen jaar.
Gesloten
Gebruikersavatar
teacher
Berichten: 639
Lid geworden op: wo 06 okt 2004, 14:14
Locatie: Alphen aan den Rijn

Pico lino met vifa drivertjes

Bericht door teacher »

Bij het opruimen van de studio kwam ik nog wat leuks tegen: een setje pico lino's met vifa drivertjes:
IMG_5321.jpeg
Gaat dus om deze set: https://www.lautsprechershop.de/hifi/picolino_en.htm

En de oude showcase zonder foto's helaas:
viewtopic.php?t=714

Zitten deze drivertjes in: http://www.spectrumaudio.de/breit/vifa/ ... S1198.html

Dit setje was voor de leuk, en als deze bij elkaar meer dan 20 uur gespeeld heeft is het veel.
Vraagprijs: 4 tientjes doen? Leuke drivertjes om iets omheen te bouwen voor twee tientjes per stuk, of lekker luisteren naar een schattige transmissie lijn.
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
Gebruikersavatar
VintageHarry
Berichten: 2411
Lid geworden op: ma 27 okt 2014, 11:41
Locatie: Bij Arnhem

Re: Pico lino met vifa drivertjes

Bericht door VintageHarry »

Leuk hoor! Af te halen in Alphen?
Gebruikersavatar
teacher
Berichten: 639
Lid geworden op: wo 06 okt 2004, 14:14
Locatie: Alphen aan den Rijn

Re: Pico lino met vifa drivertjes

Bericht door teacher »

Yes :)
Gebruikersavatar
VintageHarry
Berichten: 2411
Lid geworden op: ma 27 okt 2014, 11:41
Locatie: Bij Arnhem

Re: Pico lino met vifa drivertjes

Bericht door VintageHarry »

Dat is helaas niet bepaald om de hoek voor mij, maar ik stuur je toch even een pb.
Gebruikersavatar
VintageHarry
Berichten: 2411
Lid geworden op: ma 27 okt 2014, 11:41
Locatie: Bij Arnhem

Re: Pico lino met vifa drivertjes

Bericht door VintageHarry »

Na overleg via pb blijkt er op korte termijn geen vervoersoptie te zijn, dus ik laat dit setje aan mij voorbijgaan.
Gebruikersavatar
Henkjan
Beheerder / Site Admin
Berichten: 33826
Lid geworden op: do 01 jan 1970, 1:00
Locatie: Berkel en Rodenrijs
Contacteer:

Re: Pico lino met vifa drivertjes

Bericht door Henkjan »

ook niet via de luisterdag in Hengelo?
of is dat niet korte termijn genoeg?
Gebruikersavatar
VintageHarry
Berichten: 2411
Lid geworden op: ma 27 okt 2014, 11:41
Locatie: Bij Arnhem

Re: Pico lino met vifa drivertjes

Bericht door VintageHarry »

De aanbieder gaat niet naar deze luisterdag, dat was een van de dingen die ik via pb had gevraagd. Er is verder namelijk geen enkele haast bij.
Gebruikersavatar
richard
Berichten: 11061
Lid geworden op: wo 17 nov 2004, 23:26
Locatie: Een aanzienlijk dorp

Re: Pico lino met vifa drivertjes

Bericht door richard »

Jammer, het zijn leuke drivertjes. Ik heb ze jaren in het dashboard van mijn VW Golf gehad. Met een subwoofer het beste geluid dat ik als car-audio heb gehad.

De PicoLino is ook een erg leuk speakertje wat ook best goed klinkt.
MarcZERO
Berichten: 7
Lid geworden op: ma 20 sep 2010, 10:36

Re: Pico lino met vifa drivertjes

Bericht door MarcZERO »

Zijn deze er nog?
Hoe klinkt dit in bv in vergelijk met een setje Ikea/Sonos speakers?

Voor in mijn keuken zou ik ook graag de overstap willen maken naar een iets beter en stabieler systeem dan Sonos en heb daar een Bluesound Powernode voor op het oog. Deze picolino's hebben precies de maat die ik ook maximaal kwijt kan op de beoogde plekken.

dank!
Gebruikersavatar
SARK
Berichten: 7728
Lid geworden op: di 14 sep 2004, 20:20
Locatie: Amsterdam

Re: Pico lino met vifa drivertjes

Bericht door SARK »

Ik wil geen discussie starten maar dit is toch een vraag waar teacher geen antwoord op kan geven? Of hij moet toevallig in het bezit zijn van IKEA/Sonos luidsprekers en dan is het nog de vraag of hij de juiste types heeft kunnen beluisteren :wink:

Voor die vier tientjes kun je je geen buil vallen en ik zou zeggen sla snel je slag voordat VintageHarry alsnog vervoer gaat regelen :mrgreen:
Gebruikersavatar
VintageHarry
Berichten: 2411
Lid geworden op: ma 27 okt 2014, 11:41
Locatie: Bij Arnhem

Re: Pico lino met vifa drivertjes

Bericht door VintageHarry »

Chips, helemaal niet meer aan gedacht, ik was kortgeleden nog in Gouda en da’s aardig in de buurt ](*,)
e46eclipse
Berichten: 70
Lid geworden op: wo 20 okt 2010, 20:24
Locatie: 035

Re: Pico lino met vifa drivertjes

Bericht door e46eclipse »

MarcZERO schreef: vr 11 okt 2024, 22:20
Zijn deze er nog?
Hoe klinkt dit in bv in vergelijk met een setje Ikea/Sonos speakers?

Voor in mijn keuken zou ik ook graag de overstap willen maken naar een iets beter en stabieler systeem dan Sonos en heb daar een Bluesound Powernode voor op het oog. Deze picolino's hebben precies de maat die ik ook maximaal kwijt kan op de beoogde plekken.

dank!
Het enige zinnige dat ik hiervan kan zeggen is dat de Picolino gedetailleerd en mooi ruimtelijk speelt , echter t.o.v. de play five set die hier thuis speelt, beslist tekort komt om met redelijk tot behoorlijk volume de huiskamer te vullen.

Ron
mischa72
Berichten: 4434
Lid geworden op: wo 06 jun 2007, 23:45
Locatie: Sittard
Contacteer:

Re: Pico lino met vifa drivertjes

Bericht door mischa72 »

Weet iemand of dit leuke setje nog te koop is? Misschien zelfs iemand die onze teacher zou kunnen aantikken dat er interesse is?
Gebruikersavatar
teacher
Berichten: 639
Lid geworden op: wo 06 okt 2004, 14:14
Locatie: Alphen aan den Rijn

Re: Pico lino met vifa drivertjes

Bericht door teacher »

Ik kreeg op tweakers een tikkie dan ik mij hier moest melden. Ja ze zijn er nog!
mischa72
Berichten: 4434
Lid geworden op: wo 06 jun 2007, 23:45
Locatie: Sittard
Contacteer:

Re: Pico lino met vifa drivertjes

Bericht door mischa72 »

Haha, TOP. Ik had niet ZO snel een reactie verwacht. Ik had je een PB gestuurd of verzenden een optie is. Ik woon niet echt om de hoek.

Gr. Mischa
mischa72
Berichten: 4434
Lid geworden op: wo 06 jun 2007, 23:45
Locatie: Sittard
Contacteer:

Re: Pico lino met vifa drivertjes

Bericht door mischa72 »

Zou iemand nog eens even een berichtje naar Leon willen sturen dat er nog twee ongelezen berichten in zijn mailbox staan?

AUB

Bij voorbaat Dank !
Gebruikersavatar
teacher
Berichten: 639
Lid geworden op: wo 06 okt 2004, 14:14
Locatie: Alphen aan den Rijn

Re: Pico lino met vifa drivertjes

Bericht door teacher »

En nu zijn ze toch echt verkocht, mn laatste zelfbouwspul (ok, ik heb nog een quick and dirty kratradio staan).
Veel plezier ervan Mischa!
Gesloten