Was er ook; ik heb een waakhond gezien.
3e ZBA Luisterdag Midden Nederland 2024 28 September
Moderator: Beheerdersteam
Forumregels
Zelbouwaudio.nl draagt evenementen een warm hart toe en is erg dankbaar voor eventuele donaties die eruit voortvloeien, maar is er op generlei wijze bij betrokken. De verantwoordelijkheid voor evenementen ligt dan ook bij de organisatoren ervan, ongeacht hun rol op deze website.
Zelbouwaudio.nl draagt evenementen een warm hart toe en is erg dankbaar voor eventuele donaties die eruit voortvloeien, maar is er op generlei wijze bij betrokken. De verantwoordelijkheid voor evenementen ligt dan ook bij de organisatoren ervan, ongeacht hun rol op deze website.
Re: 3e ZBA Luisterdag Midden Nederland 2024 28 September
Het heeft mij ook al eens een flinke tussentijdse verhoging van de huurprijs bespaard.
Wat betreft de akoestische onhebbelijkheden van de ruimte waar wordt gedemonstreerd moet je daar als "geoefend" luisteraar toch een beetje doorheen prikken. Is het laag te veel, ga dan ergens anders zitten. Sta eens op en kijk of het geluidsbeeld erg veranderd. En scheelt het veel als je links, in het midden of rechts zit? Het zegt misschien iets over de manier hoe de luidspreker in een willekeurige ruimte reageert maar ook waartoe hij in een optimale luisteromgeving in staat is.
Zeker Richard maar ook als geoefend luisteraar heb je toch liever dat je er niet doorheen hoeft te luisteren. Zeker in het basbereik of met hinderlijke zei-reflecties. Stuk relaxter... 
Erg leuk om de enthousiaste reacties te lezen. Helaas kon ik er niet bij zijn. Volgende ben ik er weer bij!
Krijg het maar niet uit m'n hoofd als naar de bovenstaande luidspreker kijk;
een walking fridge (reclame van een paar jaar geleden)
groet,
Aat
een walking fridge (reclame van een paar jaar geleden)
groet,
Aat
Je download te veel bier Aat
Ding gaf anders wel prima muziek weer.
Nee nee, ik heb even gesproken met Tommy z'n baasje, die bezoekt trouw de luisterdagen!
Ja, toen ik de speakers af had, moesten er ook nog wat stands komen. En van wat ik had liggen snel wat in elkaar gezet. Hiermee kan ik wat experimenteren met achterover zetten. Is geen definitieve oplossing hoor. Net voetjes, zei iemand. Dat klopt ook wel. Maar het functioneert, voor nu. Zodra ze hun plek hebben in de luisterruimte eens nadenken over iets fraaiers. Gelukkig is het zo niet klankmatig nadelig.
Volgende x komen luisteren Aat. Dat helpt.
Laatst gewijzigd door TTS op di 01 okt 2024, 13:37, 1 keer totaal gewijzigd.