Focusrite Scarlett gen 2 dac mic pre amp

Verouderde en afgehandelde advertenties van afgelopen jaar.
Gesloten
Gebruikersavatar
WrineX
Berichten: 1166
Lid geworden op: za 14 jan 2017, 0:17
Locatie: Den Haag
Contacteer:

Focusrite Scarlett gen 2 dac mic pre amp

Bericht door WrineX »

Een 2 kannaals dac met mic pre amp met phantom power 48v. prima voor metingen. genoeg over te vinden. en in combinatie met een ISemcon mic bijvoorbeeld een stuk beter dan een Umik.

Output is ongebalanceerd met cinch.
Altijd gebruikt voor mijn metingen nieuwprijs was 125 euro, mag weg voor 50. omdat ik een andere mic pre amp gekocht heb, en het hier vol staat met dingen die ik niet gebruik. komt met usb kabeltje :)

fotos zijn een beetje slecht :) maar hij ziet er gewoon netjes uit

EDIT mag gesloten worden EDIT
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
Laatst gewijzigd door WrineX op do 26 sep 2024, 13:12, 2 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Olaf Analogue
ZBA-megadonateur
Berichten: 4778
Lid geworden op: za 12 feb 2005, 18:41

Re: Focusrite Scarlett 2 gen dac mic pre amp

Bericht door Olaf Analogue »

De "monitor" knop is overigens niet de originele.
Gebruikersavatar
WrineX
Berichten: 1166
Lid geworden op: za 14 jan 2017, 0:17
Locatie: Den Haag
Contacteer:

Re: Focusrite Scarlett 2 gen dac mic pre amp

Bericht door WrineX »

Olaf Analogue schreef: di 24 sep 2024, 23:29
De "monitor" knop is overigens niet de originele.
Dit is hoe hij is, wellicht kijk je naar de verkeerde generatie ? dit is gen 2 er is een 1 2 3 4. geloof ik
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
Gebruikersavatar
Olaf Analogue
ZBA-megadonateur
Berichten: 4778
Lid geworden op: za 12 feb 2005, 18:41

Re: Focusrite Scarlett gen 2 dac mic pre amp

Bericht door Olaf Analogue »

Je hebt gelijk hoor, het is inderdaad origineel zo.
Het ziet er een beetje raar uit, het lijkt wel een knop van een oude versterker, maar goed, het hoort duidelijk wel zo.

50 euro is trouwens een nette prijs!
Gebruikersavatar
WrineX
Berichten: 1166
Lid geworden op: za 14 jan 2017, 0:17
Locatie: Den Haag
Contacteer:

Re: Focusrite Scarlett gen 2 dac mic pre amp

Bericht door WrineX »

ben het met je eens de knop ziet er uit alsof hij er niet bij hoort :) (nieuw old stock ofzo....) duidelijk niet de duurste pre amp :) persoonlijk vind ik hem ook te soepel. maarja het werkt, en jaren plezier van gehad met metingen.
Gebruikersavatar
VintageHarry
Berichten: 2410
Lid geworden op: ma 27 okt 2014, 11:41
Locatie: Bij Arnhem

Re: Focusrite Scarlett gen 2 dac mic pre amp

Bericht door VintageHarry »

Lijkt me wel een handig ding, die wil ik wel van je overnemen. Pb volgt!
piet1955
Berichten: 577
Lid geworden op: wo 17 mar 2010, 19:23
Locatie: Best

Re: Focusrite Scarlett gen 2 dac mic pre amp

Bericht door piet1955 »

Dat is een leuk ding voor een (beginners) meetset. Gebruik hem ook al jaren en nog steeds in gebruik.
Gebruikersavatar
markbakk
Berichten: 5698
Lid geworden op: wo 15 sep 2010, 21:27
Locatie: Arnhem

Re: Focusrite Scarlett gen 2 dac mic pre amp

Bericht door markbakk »

Laat dat ‘beginners’ maar weg hoor. Met goeie microfoon en wat los spul voor impedantiemetingen kan je dezelfde dingen doen als met een Clio.
Gebruikersavatar
VintageHarry
Berichten: 2410
Lid geworden op: ma 27 okt 2014, 11:41
Locatie: Bij Arnhem

Re: Focusrite Scarlett gen 2 dac mic pre amp

Bericht door VintageHarry »

Vandaag de Scarlett ontvangen, waarvoor dank, Joppe! Je kunt dit verkooptopic zelf sluiten ;)
Gesloten