Walter zijn tweaks en andere fratsen
Moderator: Beheerdersteam
- Leeuwarden
Re: Walter zijn tweaks en andere fratsen
De domme spelletjes op tv zijn intelligenter dan dit hersenloze gedoe…
Jullie zijn slechte raders zeg, hoeveel 15 inch AT woofers zie je hier nou voorbij komen… 
- Marp
- Beheerder / Sysadmin
Was dat je volgende raadseltje?
Als je niet nogmaals wil dat anderen je topic met offtopic gedoe vullen/verpesten, kan je de vraag natuurlijk ook aan een pol verbinden. Dat tikt wat minder aan.
Als je niet nogmaals wil dat anderen je topic met offtopic gedoe vullen/verpesten, kan je de vraag natuurlijk ook aan een pol verbinden. Dat tikt wat minder aan.
Maar bij een poll moet ik zelf het goede antwoord er al tussen zetten, dat is te makkelijk.
Off topic maakt verder niet echt meer uit, we staan toch al in een minder serieus sub forum.
Off topic maakt verder niet echt meer uit, we staan toch al in een minder serieus sub forum.
Wat een overstap he, van dat enorme AT systeem naar de Kii three, jammer dat hij niet meer aktief is hier, ben wel benieuwd waarom deze ommekeer.
Naar wat ik toen begreep waren de fysieke afmetingen van het open baflfle systeem wat te !
Hij miste wel het puchie laag van de OB,s maar vond de KII strakker klinken .
Whin Some lose Some
Hij miste wel het puchie laag van de OB,s maar vond de KII strakker klinken .
Whin Some lose Some
Toen niet in elk geval , heb ik wel een keer gehoord .
Erg indrukwekkend maar ook dat zal smaakgebonden zijn .
Ik vind de grote ob’s van Jeroen ook erg goed overigens !
Erg indrukwekkend maar ook dat zal smaakgebonden zijn .
Ik vind de grote ob’s van Jeroen ook erg goed overigens !
Laatst gewijzigd door rikpost op vr 13 sep 2024, 19:25, 1 keer totaal gewijzigd.
- Marp
- Beheerder / Sysadmin
Dit subforum is een aanvulling op de secties die gericht zijn op het bouwen van luidsprekers en audio-apparatuur, en daarmee even serieus bedoeld.
Wel is dit gedeelte wat algemener en allesomvattender. Door Walts keuze om dit topic in hetzelfde subforum te plaatsen als zijn vorige, had ik toch eigenlijk wel de indruk dat ook hij dit destijds de meest passende locatie vond.
Wel is dit gedeelte wat algemener en allesomvattender. Door Walts keuze om dit topic in hetzelfde subforum te plaatsen als zijn vorige, had ik toch eigenlijk wel de indruk dat ook hij dit destijds de meest passende locatie vond.
Aangezien dit topic niet een bouw topic betreft, lijkt deze plek me prima. Ik zou het AT/AMT topic wel graag terug zien gaan naar algemeen, dan kan ik aanpassingen van de speakers daar erbij zetten.
- Marp
- Beheerder / Sysadmin
Al in een vroeg verleden héb ik meermaals overwogen om dat topic op te splitsen. Telkens als ik op 'tig pagina's vol zijsprongen stuitte, incl. de soep-saté-meloenendebakels, zonk de moed me in de schoenen. Eerlijk gezegd beschouwde ik het als een onbegonnen klus. Is het geen optie voor je om een frisse herstart te maken met een mooie samenvatting?
Ook dat niet eens. Gezien het hoge kiekeboe gehalte omdopen naar "Walt's dagboek" of "Walt zijn belevenissen" en naar de kantine.
Is er helemaal niets aan te merken op de intentie van dit topic. De dynamiek in zo'n draad leidt dan wel weer naar een labyrint met vele zijpaden. Zelfs Ariadne zou er moeite mee hebben.
- pvanlingen
Is dit niet het verkeerde topic?
Lijkt mij meer iets voor "hoe maak je jezelf belachelijk"
Lijkt mij meer iets voor "hoe maak je jezelf belachelijk"
- pvanlingen
Misschien kun jij maar beter uit dit topic blijven, als je alleen maar negatief kan zijn, kabouter zeurpruim eerste klas. Opzouten dus a.u.b.
- pvanlingen