Met toch wel wat pijn in het hart, wil ik echt het een en ander gaan opruimen.
Dus bij deze komt ook mijn Zba Ca versterker beschikbaar. Hij speelt nog steeds erg fraai.
Hij mag hier in de regio Enkhuizen, beluisterd worden onder het genot van een kopje koffie.
Mocht de luistersessie goed bevallen, mag de versterker hier het pand verlaten voor 200 euro.
Eventueel heb ik ook nog een nieuw zwart front beschikbaar.
Verzending is eventueel ook bespreekbaar, maar op risico van de koper.
Er is een een klein topic over een deel van de bouw: viewtopic.php?t=29895
Zba Ca versie 1.
Re: Zba Ca versie 1.
Heb je die slechte led nog opgelost, waar in het bouwtopic over wordt gesproken? Heb je een goede foto van de backpanel?
Re: Zba Ca versie 1.
Met het idee, als het werkt blijf er dan van af, heb ik die led laten zitten.
Foto van de achterkant ga ik even regelen, het was wel een hergebruikt paneel.
Ik had wel altijd het idee, die nog even te vervangen, maar zie zin 1.
Foto van de achterkant ga ik even regelen, het was wel een hergebruikt paneel.
Ik had wel altijd het idee, die nog even te vervangen, maar zie zin 1.
Re: Zba Ca versie 1.
Die LED is denk ik een exemplaar waarvan ik er ooit een paar aan Joram heb opgestuurd om hem snel uit de brand te helpen toentertijd. Daar is op zich niks mee! Is alleen een type wat weinig licht geeft. Lekker laten zitten, doet niets af aan de goede werking.
Re: Zba Ca versie 1.
Klopt ik had een kapotte, want ik denk dat ik deze printen voor Bert gesoldeerd had en hij ze niet gebruikt heeft maar verkocht en zo zijn we hier aangekomen.
